چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر و پاکت بیلیارد غرب آسیا ؛هفت پیروزی؛ حاصل تلاش روز نخست نمایندگان کشورمان در قطر

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر و پاکت بیلیارد غرب آسیا ؛هفت پیروزی؛ حاصل تلاش روز نخست نمایندگان کشورمان در قطر
در نخستین روز از چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر و پاکت بیلیارد غرب آسیا 2014 که به میزبانی شهر دوحه در کشور قطر برگزار می شود، نمایندگان کشورمان صاحب هفت پیروزی شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ و کیواسپرت ؛در مرحله مقدماتی دوحذفی رشته ایت بال محمد علی پردل در اولین دیدار خود به مصاف هامود الهارتی از عمان رفت و با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید. وی در دومین دیدار خود مقابل برجاوی از لبنان رفت و موفق شد با نتیجه 7 بر یک این حریف را نیز از سد راه خود بردارد.
تختی زرعکانی نیز در همین مرحله از مسابقات در اولین دیدار خود به مصاف محمد ریگا از یمن رفت و موفق شد با نتیجه 7 بر صفر این حریف را شکست دهد.
پردل فردا در دومین روز از مسابقات راس ساعت 10:30 صبح به وقت تهران به مصاف عبدل رحمان ال عمار از عربستان و تختی زرعکانی نیز راس همین ساعت با بشار حسین از قطر مصاف خواهد داشت.
در رشته اسنوکر شش توپ نیز سهیل واحدی در اولین دیدار خود به مصاف محسین بوکشیشا از قطر رفت و با نتیجه 5 بر 1 وی را شکست داد. وی در دومین دیدار خود به مصاف حسن علی ال آواده از کویت رفت و با نتیجه 5 بر 1 موفق شد از سد این حریف نیز بگذرد.
امیر سرخوش، دیگر نماینده کشورمان در این رقابت ها در اولین دیدار خود به مصاف عبدالله الرئیسی از عمان رفت و با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید. وی در دومین دیدار خود مقابل موبارک خالید از کویت رفت و با نتیجه 5 بر صفر این حریف را نیز از سد راه خود برداشت و پیروزی رسید.
این دو نماینده کشورمان فردا در دومین روز از این رقابت ها به مصاف نمایندگانی از کشورهای قطر، عراق و عربستان خواهند رفت.

۳ اسفند ۱۳۹۲ ۱۰:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.