حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک در لیگ واترپلو؛شهنازی:برای موفقیت واترپلودر عرصه بین المللی باید حمایت بیشتری از آن داشت

حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک در لیگ واترپلو؛شهنازی:برای موفقیت واترپلودر عرصه بین المللی باید حمایت بیشتری از آن داشت
روز گذشته شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در سالن 9 دی رقابتهای لیگ واترپلو کشور را از نزدیک مشاهده و با مسئولان این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در استخر بین المللی 9 دی از نزدیک شاهد رقابتهای لیگ واترپلو و مسابقات مدعیان قهرمانی آن بود.
در این بازدید که مسئولان فدراسیون شنا،شیرجه و واتوپلو دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان را همراهی می کردند شهنازی ضمن گفتگو با مسئولان این فدراسیون ابراز امیدواری کرد با مدیریت جدید و کادر دلسوزی  که در این فدراسیون وجود دارد و همچنین مربیان و قهرمانان پر تلاش آن،بتوان در آینده شاهد درخشش هر چه بیشتر واترپلوی کشورمان در عرصه بین المللی باشیم.
وی ادامه داد:واترپلو  جزو رشته های مورد توجه بوده و برای رسیدن به آنچه مد نظر ماست باید حمایت بیشتری از مسئولان این فدراسیون داشته و بر روی سنین پایه در مدارس و آموزشگاه ها کار کرد به شخصه از نزدیک با حضور در سالن به عینه می بینم چگونه آینده سازان این رشته با تمام وجود در حال مسابقه دادن هستند.
شهنازی در خاتمه دیدار از رقابتهای لیگ واترپلو خطاب به مسئولان فدراسیون و مربیان حاضر در لیگ گفت:جا دارد نهایت قدردانی خود را از تلاشهای شما عزیزان در عرصه رقابتهای داخلی و خارجی اعلام کنم چرا که به رغم بسیاری از محدودیت ها و امکانات کم هر آنچه در توان دارید انجام می دهید و این تلاشهای و زحمات شما عزیزان در عرصه ورزش کشور بخصوص رشته واترپلو ستودنی است و امید می رود روزی فرا برسد که شاهد درخشش نمایندگان عزیزمان در رقابتهای بین المللی باشیم.

۳ اسفند ۱۳۹۲ ۰۹:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.