مسةول اجرایی مسابقات رالی پاریس – دبی : کسب این میزبانی یک موفقیت بزرگ ملی است

مسةول اجرایی مسابقات رالی پاریس – دبی : کسب این میزبانی یک موفقیت بزرگ ملی  است
رالی بین المللی پاریس تا دبی فروردین ماه سال آینده در حالی قرار است از میان 16 شهر مهم و بزرگ عبور کنند که 4 شهر کشورمان جزء آنهاست .
رامین وطن پرست ، مسئول  برگزاری مسابقات رالی پاریس تا دبی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : این میزبانی در حالی برای ایران محقق شد که بر با رایزنیهایی که توسط کشورهای منطقه صوورت گرفته بود ، قرار بود تا اتومبیلرانان از طریق کشور کویت مسیر را ادامه دهند که خوشبختانه با تلاش همکاران در فدراسیون توانستیم علاوه بر میزبانی این رقابت ها ، مسئولیت اجرایی مسابقات در کشور ترکیه را نیزبدست اوریم .
وطن پرست  ادامه داد: بر اساس برنامه شرکت کنندگان 4 شب در ایران اقامت دارند و به ترتیب پس از عبور از تبریز وارد تهران شده و از آنجا به شیراز می روند و سپس در بندر عباس از کشور خارج می شوند .
مسئول اجرایی مسابقات در پاسخ به اهمیت این رویداد ورزش ی برای ایران گفت : این بهترین فرصت برای نمایش توان فرهنگی و تاریخی ایران است و 4 شهر مذکور دارای قدمت تاریخی می باشند که بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته قرار است از مرکز تاریخی این شهر ها نیز بازدید شود که با توجه به جاذبه های گردشگری تاریخی ایران  این حرکت می تواند گام مهمی در توسعه توریسم ورزشی در کشورمان باشد .
وطن پرست در ادامه گفت : با رایزنی های صورت گرفته 20 سهمیه به ایران اختصاص داده شده که بتوانند در داخل ایران در این مسابقات شرکت کنند و در پایان روز چهارم اعلام نتایج خواهند داشت .
وی در خاتمه افزود : در مجموع 60 شرکت کننده در این رقابت ها حاضر مشوند و از  300 شهر در مسیراین رالی عبور می کنند که از 16 شهر مهم و برزگ در این مسیر طولانی 4 شهر آن به ایران اختصاص دارد .    

۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.