سرپرست تیم های ملی تیراندازی : برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان در کویت آماده ایم

سرپرست تیم های ملی تیراندازی : برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان در کویت آماده ایم
تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در حالی 15 اسفند برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر می شوند که نوجوانان برای کسب سهمیه المپیک خود را آماده کرده اند.
سید جعفر حسینی ، سرپرست تیم های ملی تیراندازی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : اردوهای ملی پوشان در هر 3 رده در حال پیگیری است و تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت  تا با آمادگی کامل در آخرین رویداد بین المللی سال جاری حاضر شوند .
جعفری ادامه داد: اهمیت مسابقات قهرمانی آسیا در سلاحهای بادی به میزبانی کویت به دلیل توزیع سهمیه المپیک نوجوانان از اهمیت و سطح بالایی برخورددار است که با توجه به آمادگی خوب و رضایت بخش ملی پوشان ما در هر دو رشته تفنگ و تپانچه ، کسب سهمیه المپیک قطعی است .
سرپرست تیم های ملی خاطر نشان کرد : نوجوانان ما نسبت به دوره های گذشته با تجربه تر و آماده ترند و تا کنون توانسته اند ایستادن بر روی سکوهای آسیا را تجربه کنند .
وی در خصوص ترکیب  تیم اعزامی به مسابقات گفت : در رشته تفنگ در هر سه رده با حضور 9 تیرانداز بانو 9 تیرانداز اقا و در رشته تپانچه تنها در رده سنی نوجوانان 6 تیرانداز  به مسابقات اعزام می شوند که هنوزاسامی  این ملی پوشان  نهایی نشده است .

۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ۱۰:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.