دبیر کل کمیته ملی المپیک در دیدار با مسئولین فدراسیون گلف ؛شهنازی : از میزبانی مینی گلف آسیا در کیش حمایت می کنیم

دبیر کل کمیته ملی المپیک در دیدار با مسئولین فدراسیون گلف ؛شهنازی : از میزبانی مینی گلف آسیا در کیش حمایت می کنیم
دبیر کل کمیته ملی المپیک با مثبت ارزیابی کردن عملکرد رشته های تحت پوشش فدراسیون گلف گفت: از میزبانی رقابتهای آسیایی مینی گلف که مقرر شده در ایران برگزار شود حمایت می کنیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون گلف، شاهرخ شهنازی صبح روز گذشته در دیدار با کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف،آرش پویان مهر رئیس انجمن مینی گلف ایران و آسیا،کمند عزیزی نائب رئیس فدراسیون در بخش بانوان و محمدرضا نداف پور سرپرست امور دبیری فدراسیون ضمن مطلب فوق اظهار داشت:با توجه به المپیکی بودن گلف ،رشته ورزشی مینی گلف نیز میتواند کرسی های آسیایی و بین المللی مناسبی را در عرصه های مختلف کسب کند و در این راستا کمیته ملی المپیک حمایتهای لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

وی همچنین میزبانی رویدادهای بین المللی را گام موثری در جهت پیشبرد و توسعه ورزش کشور در ابعاد ملی و بین المللی دانست و از مسئولین گلف کشور خواست با تلاش مضاعف در جهت رشد و شکوفایی گلف و رشته های تحت پوشش، از کلیه ظرفیتهای موجود این رشته بهره گیری لازم را به عمل آورند.

شهنازی همچنین اظهار داشت:طی ماموریتی که به کیش خواهد رفت در ارتباط با این موضوع با مسئولان مربوطه جهت همکاری بیشتر مذاکره نماید و از فدراسیون خواست تا طی نامه ای موارد مورد انتظار خود را به کمیته ملی المپیک ارسال نماید.

در این دیدار آرش پویان مهر گزارشی از وضعیت موجود مینی گلف کشور ارائه و در خصوص کسب کرسی و جایگاه بدست آمده این رشته ورزشی در فدراسیون مینی گلف آسیا مطالبی را بیان نمود.

رئیس فدراسیون گلف کشورمان نیز در این دیدار ،با توجه به برگزاری رقابتهای آسیایی مینی گلف به میزبانی کشورمان،با اشاره به فضای مدیریتی مطلوب و کارآمد ایجاد شده در کمیته ملی المپیک خواستار حمایت و توجه مسئولین کمیته ملی المپیک از لحاظ اختصاص امکانات و منابع به رشته های ورزشی المپیکی نظیر گلف شد.

گفتنی است رقابتهای آسیایی مینی گلف از تاریخ 4 لغایت 7 آذر ماه سال آینده به میزبانی کشورمان در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ۱۲:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.