روسای کمیته های المپیک عراق،بوتان،کویت،سوریه و رئیس کمیته برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون به رئیس ،دبیر کل و اعضای هیات اجرایی ایران تبریک گفتند

روسای کمیته های المپیک عراق،بوتان،کویت،سوریه و رئیس کمیته برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون به رئیس ،دبیر کل و اعضای هیات اجرایی ایران تبریک گفتند
در پی برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک کشورمان روسای کمیته های المپیک کشورهای عراق،بوتان،کویت و سوریه و رئیس کمیته برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون به کیومرث هاشمی رئیس ،شاهرخ شهنازی دبیر کل و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کشورمان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،بعد از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک و تبریک توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک به رئیس و اعضای هیات اجرایی کمیته و تبریکات رئیس کمیته المپیک اوکراین و فلسطین دیگر کمیته های المپیک کشورها پیامهای تبریک خود را در این باره به کمیته ملی المپیک کشورمان ارسال داشتند.


در متن پیام تبریک رئیس کمیته المپیک عراق آمده است.

از: کمیته ملی المپیک عراق
به: کمیته ملی المپیک ایران
مایلم مراتب تبریک و درود خود را بمناسبت انتخاب مسئولین جدید آن کمیته تقدیم نمایم.
این فرصت را مغتنم شمرده تا تمایل خالصانه خود را برای همکاری با شما بمنظور مشارکت مثمرثمر بین این دو کمیته ابراز نمایم.
موفقیت هرچه بیشتر شما را در زمینه مسئولیتها و وظایفی که عهده دار آن می باشید، آرزومندم.

رعد حمودی سلمان
رییس کمیته ملی المپیک عراق

همچنین رئیس کمیته المپیک کشور بوتان در پیام تبریک خود برای اعضای جدید کمیته المپیک کشورمان آورده است.
احتراما،
مراتب تبریکات صمیمانه و شادباش گرم اینجانب را بمناسبت انتخاب شایسته حضرتعالی بعنوان رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران و نیز کلیه اعضاء منتخب جدید پذیرا باشید.
ما مطمئن هستیم که کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران و جنبش المپیک در سایه هدایت پویا و توانمند شما، رشد موثری خواهد داشت و همکاری بین خانواده المپیک بطور چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.
ما در انتظار همکاری نزدیک بواسطه مشارکت متقابل بمنظور رشد و توسعه همه جانبه جنبش المپیک و نیز توسعه رشته های ورزش در کشورهای خود می باشیم.
با تقدیم مراتب امتنان برای جنابعالی و خانواده محترم، آرزوی سلامت و شادکامی دارم.

با تشکر
پرنس جیگل اوگیه وانگچوک
نماینده جناب پادشاه و رییس کمیته المپیک بوتان

کیم یونگ سو رئیس کمیته برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون نیز در پیام تبریک خود برای رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان آورده است.
جناب آقای کیومرث هاشمی
مایلم به نمایندگی از کمیته برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون، مراتب تبریک خالصانه خود را بمناسبت شروع بکار جنابعالی بعنوان ریاست کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران ابراز نمایم.
خدمات برجسته و مدیریت احسن شما در رشته ورزشی فوتبال و نیز دیگر نهادهای اجرایی ورزشی، از جمله مواردی است که بعنوان ضرورت صلاحیت جنابعالی برای مهمترین جایگاه در کمیته ملی المپیک ایران به شمار می رود. برای شما و کمیته ملی المپیک ایران آرزوی موفقیت در کلیه امور را طی سالهای آتی دارم.
قلبا مایلم از حمایت و دلگرمی مستمر شما جهت میزبانی هرچه موفقیت آمیز تر بازیهای آسیایی اینچئون 2014 برخوردار شوم.

با تشکر
کیم یونگ سو
رییس کمیته برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون 2014

رئیس کمیته المپیک کشور کویت نیز در پیام تبریک خود به  رئیس کمیته،شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان  و اعضای هیات اجرایی آورده است.
جناب آقای شهنازی،
از طرف خودم و به نمایندگی از سوی همکاران خود، رییس و هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک کویت، مراتب تبریک خالصانه خود را به شما و اعضاء منتخب جدید در کمیته ملی المپیک جمهموری اسلامی ایران بمناسبت تشکیل هیئت مدیره جدید آن کمیته ملی المپیک ابراز داشته و برای شما و ایشان آرزوی موفقیت و سرافرازی دارم.

با تشکر
عبید العنزی
دبیرکل کمیته ملی المپیک کویت

رئیس کمیته المپیک سوریه نیز در پیام تبریک خود برای کیومرث هاشمی رئیس کمیته المپیک آورده است :
 آقای کیومرث هاشمی
رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران
به نمایندگی از سوی هیئت مدیره کمیته ملی المپیک سوریه، مراتب تبریک خود را جهت انتخاب شما بعنوان رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران طی دوره سالهای 2018-2014 ابراز می نمایم.
این فرصت را مغتنم شمرده و برای جنابعالی، پرسنل آن کمیته ملی المپیک و کشور دوست خود آرزوی موفقیت و کامیابی بیشتر دارم و نیز موفقیت هرچه بیشتر کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران را تحت نظارت خردمندانه شما مسئلت می نمایم.

با تشکر
ژنرال موفق جمعه
رییس کمیته ملی المپیک سوریه


۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.