طی نامه ای از سوی فدراسیون جهانی؛انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری و انتخاب خسرو قمری به عنوان رئیس مورد تایید قرار گرفت

طی نامه ای از سوی فدراسیون جهانی؛انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری و انتخاب خسرو قمری به عنوان رئیس مورد تایید قرار گرفت
فدراسیون بین المللی دوچرخه سواری با ارسال نامه ای به فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان انتخاب خسرو قمری به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان را مورد تایید قرار داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛متن نامه براین کوکسون رییس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری  برای فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان  بدین شرح می باشد.

 اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری

 فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران

 طی برگزاری کمیته مدیریت اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری در تاریخ 31 ژانویه و 1 فوریه 2014 با موضوعیت  فدراسیونهای ملی، اطلاعات ارائه شده در مورد موقعیت فعلی فدراسیون شما مبتنی بر اتخاذ تصمیماتی شد.

اعضاء، براساس اظهارات وکیل و فدراسیون، مراتب روند اصلاحات اساسنامه شما طبق قوانین فدراسیون بین المللی دوچرخه سواری و همچنین انتخاب رییس را اطلاع دادند.
علاوه برآن، طبق مدارکی که اخیرا دریافت نموده ایم، بنظر می رسد که فدراسیون شما در حال حاضر خود را همسو با مقررات بین المللی این رشته نموده و ما می توانیم انتخاب آقای خسرو قمری را برسمیت بشناسیم. فدراسیون آسیایی دوچرخه سواری نیز در جریان این مورد قرار گرفته است و مراتب را تایید نموده است.
بنابراین باکمال خشنودی انتخابات 24 آگوست را برسمیت شناخته و مورد تایید قرار می دهیم و مایلیم از شما بخاطر همکاریتان که منجر به نتایج مثبتی در این رابطه شده است، تشکر نماییم.
ما در انتظار ادامه همکاری با فدراسیون شما و اعضاء منتخب آن بطور هماهنگ می باشیم تا بتوانیم تمرکز خود را معطوف به پیشبرد نتایج ورزشی ورزشکاران شما نماییم.

با تشکر
براین کوکسون
رییس اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری

۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.