کاندلاس: تیم ملی فوتسال فقط به پیروزی دربازیهای ویتنام فکر می کند

کاندلاس: تیم ملی فوتسال فقط به پیروزی دربازیهای ویتنام فکر می کند
سعی ما بر این است که برترین ها را به اردوی تدارکاتی و سپس بازیهای ویتنام اعزام کنیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، خسوس کاندلاس-سرمربی تیم ملی فوتسال آقایان گفت: با توجه به اینکه مسابقات از 10 اردیبهشت ماه در ویتنام آغاز می شود پیش بینی اردوهای تدارکاتی و بازیهای دوستانه را در دستور کاری خود قرار داده ایم.تیم ملی از 7 فروردین ماه در تهران به مدت 4 روز اردو خواهد داشت و سپس به کیش سفر می کنیم تا علاوه بر انجام تمرینات، بازی دوستانه ای با تیم ملی کرواسی داشته باشیم. سپس به ازبکستان سفر خواهیم کرد و در تورنمنت چهار جانبه به مصاف حریفان خود می رویم.
وی در ادامه درباره اینکه پس از پایان رقابتهای لیگ برتر فوتسال در 23 اسفندماه، بازیکنان به مدت دو هفته استراحت داشته و تمرین ندارند، گفت: یکسری برنامه ریزی انجام داده ایم و مربی بدنساز تیم برای بازیکنان برنامه نوشته تا ملی پوشان در مدت 2 هفته با رعایت برنامه هایی که در اختیارشان قرار داده ایم، با آمادگی کامل وارد اردوی تدارکاتی شوند. ما نیاز به 8 الی 9 بازی تدارکاتی داریم تا در بازیهای جام ملتهای آسیا - ویتنام عملکرد خوبی داشته باشیم که فعلا یک تورنمت چهار جانبه و یک دیدار دوستانه با کرواسی را پیش روی خود داریم.
کاندلاس در ادامه درباره بازیهای جام ملتهای آسیا گفت: هنوز مشخص نیست که در چه گروهی قرار می گیرم و در واقع همه چیز بستگی به مراسم قرعه کشی این بازیها دارد اما به تنها واژه ای که فکر می کنم و هدفمان است، پیروزی برابر حریفان و کسب عنوان  مطلوب در این بازیها است.
سرمربی تیم ملی در ادامه در خصوص دعوت از ملی پوشان به تیم ملی بیان کرد: سعی ما بر این است که برترین ها را به اردوی تدارکاتی و سپس بازیهای ویتنام اعزام کنیم. از باشگاههایی که لژیونر های ایرانی در آن شاغل هستند نیز درخواست کرده ام که 10 روز زودتر ملی پوشان ما را در اختیارمان قرار دهند. تیم ملی با ترکیبی از بزرگسالان و امید به این رقابتها اعزام خواهد شد. 3 بازیکن زیر 23 سال داریم و مابقی بازیکنان در رنج سنی 28 و سه بازیکن دیگر بالای 28 سال هستند که بی شک با استفاده از تجربیات این بازیکنان، به هدفمان که همانا موفقیت در بازیهای جام ملتهای آسیا و در نهایت کسب جایگاه مطلوب در رنکینگ فوتسال است، برسیم.
وی افزود: طبق برنامه ریزی که از ابتدای حضور در تیم ملی فوتسال بزرگسالان داشتم قصدم این بود که صعود رنکینگ داشته باشیم و اکنون با یک پله صعود ششم جهان هستیم و باید سه پله دیگر صعود کنیم تا عنوان سومی جهان را به خود اختصاص دهیم. ضمن اینکه امیدوار هستم تا بازیهای جام جهانی به شرایط ایده آل تری برسیم و عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ۱۴:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.