شمشیربازی جام جهانی ایتالیا؛پایان کار شمشیربازان ایران با کسب جایگاه های قابل توجه

شمشیربازی جام جهانی ایتالیا؛پایان کار شمشیربازان ایران با کسب جایگاه های قابل توجه
شمشیربازان اعزامی به مسابقات جام جهانی – کلاس آ - ایتالیا با شکست در جدول 64 نفره به کار خود پایان دادند اما در مجموع و در میان 191 بازیکن شرکت کننده جایگاه های قابل قبولی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، دیدارهای حذفی مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس آ ایتالیا عصر روز شنبه در شهر پادوا و در جدول 64 نفره پیگیری شد.
علی پاکدامن یکی از سه نماینده کشورمان در این مرحله از مسابقات بود که در مصاف با "ریچارد هوبرز" آلمانی با نتیجه 15 بر 11 شکست خورد. این بازیکن که با 6 برد متوالی و بدون باخت در مرحله مقدماتی، به طور مستقیم به این جدول صعود کرده بود، در رده بندی نهایی عنوان سی و هشتم را به خود اختصاص داد.
محمد رهبری که بعد از انجام هشت بازی و کسب پنج پیروزی وارد جدول 64 نفره مسابقات شد، در این مرحله مقابل "بندیکت واگنر" از آلمان با نتیجه 15 بر 6 شکست خورد. این شمشیرباز کشورمان در رده بندی نهایی در جایگاه پنجاه و نهم قرار گرفت.
مجتبی عابدینی دیگر نماینده ایران در جدول 64 نفره مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس آ ایتالیا بود. وی که با غلبه بر نماینده اتریش وارد این جدول شد، در این مرحله به مصاف "آرون زیلاگی" از مجارستان رفت و بازی را 15 بر 12 واگذار کرد و در رده بندی نهایی صاحب جایگاه شصت و دوم شد.
عابدینی در حالی این بازی را واگذار کرد که حریفش یعنی "آرون زیلاگی" مجارستانی در نهایت عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد.
البته محمد فتوحی دیگر شمشیرباز اعزامی ایران به مسابقات گرندپری جام جهانی ایتالیا بود. وی که پیش از رسیدن به جدول 64 نفره و با شکست مقابل "مونتانو"، قهرمانی المپیک از ایتالیا، از دور مسابقات کنار رفته بود در رده بندی نهایی بازیکنان در رده هشتاد و هفتم قرار گرفت.
بدین ترتیب چهار شمشیرباز اعزامی ایران به کار خود در بخش انفرادی مسابقات جام جهانی ایتالیا پایان دادند. این بازیکنان امروز در بخش تیمی این رقابت ها به مصاف حریفان شان می روند.
۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ۱۴:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.