ضمن تجدید پیمان با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری؛ جامعه ورزش حضور یکپارچه ای در روز جهانی قدس خواهد داشت

ضمن تجدید پیمان با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری؛ جامعه ورزش حضور یکپارچه ای در روز جهانی قدس خواهد داشت
جامعه ورزش در بیانیه ای اعلام کرد که در روز جهانی قدس امسال پرشورتر از پیش و همگام با ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی ، از آرمان های ملت فلسطین دفاع خواهد کرد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در بیانیه جامعه ورزش آمده است : روز جهانی قدس روز تمام مسلمانان آزاده ای است که در طول تاریخ علیه ظلم و کین دشمنان قسم خورده اسلام ، بانگ برآورده و در دفاع از حق و حق طلبی همیشه جلودار و پیشقدم بوده اند . روز قدس روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قهرمانی است که سالهاست در مقابل جنایات نظام سلطه و اسراییل غاصب جانانه دفاع کرده اند و اجازه نداده اند تا صهیونیست های تجاوزگر براحتی بر جان و مالشان استیلا یابند . روز قدس روز دفاع و صیانت از آرمان های مقدس فلسطین مظلوم است و ایران اسلامی با حضور تمام اقشار ، یک بار دیگر یکپارچه و متحد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، با آرمان های والای مردم فلسطین تجدید میثاق خواهند کرد تا نشان دهند که پرچم دفاع از ملت های مظلوم و مسلمان را هیچگاه بر زمین نخواهد گذاشت . جامعه ورزش نیز متشکل از مسوولان ، معاونان و مدیران ستادی سازمان ، روسای فدراسیون ها ، قهرمانان و ورزشکاران در اقصی نقاط کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند یافت تا با محکوم کردن جنایات وحشیانه صهیونیست ها ، یک بار دیگر آمادگی خویش را در دفاع از ملت بزرگ و قهرمان فلسطین اعلام کرده و فریاد مظلومیت آنان را به گوش جهانیان برسانند.
در ادامه بیانیه جامعه ورزش آمده است : بی شک در برهه کنونی، مردم ایران اسلامی با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز قدس ، مکر و حیله دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را با اتحاد و همدلی خویش بی اثر خواهند کرد تا نشان دهند که محکم و با صلابت از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرده و در این زمینه گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه خویش هستند .


۲۵ شهریور ۱۳۸۸ ۱۶:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.