آغاز بکار نخستین دوره مربیگری بین المللی تکواندو

آغاز بکار نخستین دوره مربیگری بین المللی تکواندو
مراسم افتتاحیه نخستین دوره مربیگری بین المللی آکادمی جهانی تکواندو، در مرکز جهانی تکواندو در ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مراسم افتتاحیه نخستین دوره مربیگری بین المللی،با حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو،"هوانگ این شیک" عضو هیئت علمی آکادمی جهانی تکواندو،"کنگ چه وان" مدیر مسئول و "سول سونگ ران" مدرس آکادمی جهانی تکواندو و 250 تکواندوکار داخلی و خارجی،روز جمعه 25 بهمن ماه در مرکز جهانی تکواندو در ایران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان ضمن خیرمقدم به مسئولان آکادمی جهانی تکواندو، شرکت کنندگان در این دوره، گفت:‌ بسیار خوشحالم که همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شاهد برگزاری نخستین دوره مربیگری بین المللی کوکیوان باحضور 250 تکواندوکار از 8کشورجهان در مرکز جهانی آموزش تکواندو در ایران هستیم.

وی افزود: رشته های مختلف ورزشی کشورمان به خصوص تکواندو به منظور ارتقا و یکسان سازی با دانش روز جهان، روند علمی شدن را در پیش گرفته اند که این امر در آموزش نخبگان ورزشکار و کسب عناوین مختلف در مسابقات آسیایی، بین المللی و جهانی بسیار تاثیر گذار بوده است.

پولادگر از پیشکسوتان این رشته ورزشی به عنوان "پیشگامان تکواندوی ایران" یاد کرد و گفت:‌ از این پس تمامی دوره های ارتقاء درجه مربیگری در داخل کشور با برگزاری دوره های تخصصی و تحت عنوان دوره های "پودمانی" برگزار می شود.

وی راه اندازی دانشگاه جامع علمی-کاربردی را به عنوان یکی از دستاوردهای فدراسیون تکواندو نام برد وگفت: تکواندوی ایران به عنوان دومین کشور در سطح جهان، با راه اندازی این دانشگاه اقدام به آموزش علمی و تخصصی مربیان این رشته کرده و هم اکنون 420 دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل در رشته تکواندو هستند.

"هوانگ این شیک" عضو هیئت علمی آکادمی جهانی تکواندو، نیز در این مراسم گفت:‌ بسیار خوشحالم که برای حضور در سی امین دوره مربیگری بین المللی تکواندو در جهان و نخستین دوره آموزشی در ایران،‌ در جمع 250 تکواندوکار و در دومین کشور مهد این رشته ورزشی در جهان حضور دارم.

وی ضمن تشکر از مسئولان فدراسیون تکواندو ایران به منظور میزبانی این دوره آموزشی افزود: فدراسیون تکواندو ایران یکی از پیشگامان این رشته ورزشی به منظور دستیابی به دانش روز در سطح جهان محسوب می شود که این امر، دلیل اصلی متمایز بودن تکواندوکاران این کشور در درخشش و کسب عناوین قهرمانی در مسابقات مختلف آسیایی و بین المللی است.

عضو هیئت علمی آکادمی جهانی تکواندو،گفت: مهمترین هدف این مرکز برگزاری دوره های آموزشی به منظور پیشرفت و توسعه تکواندو در سطح جهان است که به طور حتم با تلاش و همکاری تمامی مسئولان و شرکت کنندگان در این دوره های آموزشی،‌ در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت فرهنگ تکواندو در سطح جهان خواهیم بود.
۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ۰۷:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.