صعود شمشیربازان به جدول 64 نفره مسابقات گرندپری ایتالیا

صعود شمشیربازان به جدول 64 نفره مسابقات گرندپری ایتالیا
از میان 4 شمشیرباز اعزامی ایران به مسابقلات گرندپری ایتالیا در اسحله سابر، علی پاکدامن، مجتبی عابدینی و محمد رهبری با پشت سر گذاشتن حریفان خود به جدول 64 نفره صعود کردند،این در حالیست که ایران بعد از ایتالیا و کره بیشترین نماینده را در میان 64 نفر برترمسابقات دارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، دیدارهای انفرادی مسابقات شمشیربازی قهرمانی گرندپری ایتالیا در اسحله سابر از روز گذشته با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در شهر هادووا آغاز شد.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که با ترتیب علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد رهبری و محمد فتوحی در این رقابت ها شرکت کرده است همزمان با نمایندگان دیکر کشورها دیدارهای خود در بخش انفرادی را آغاز کرد که نتیجه آن صعود سه شمشیرباز به جدول 64نفره بود.

بر این اساس علی پاکدامن در مرحله مقداماتی با از پیش رو برداشتن هر6 حریف خود از کشورهای روسیه، اتریش، جمهوری چک، لهستان، مصر و ایتالیا به طور مستقیم به جدول 64نفره صعود کرد.

مجتبی عابدینی نیز در مرحله مقدماتی مقابل نمایندگان ترکیه، سنگاپور و عراق پیروز شد اما نتیجه دیدار برابر حریفانی از فرانسه، مکزیک و روسیه را واگذار کرد.

این بازیکن در جدول 128نفره با نتیجه 15بر 13حریفی از مجارستان را شکست داد و به جدول 96نفر صعود کرد.

عابدینی در این مرحله نماینده اتریش را 15بر 11شکست داد و وارد جدول 64نفره شد.

محمد رهبری دیگر شمشیرباز اسلحه سابر ایران در مسابقات گرندپری ایتالیا است که در مرحله مقدماتی با غلبه بر نمایندگان مکزیک مجارستان و ژاپن موفق به صعود به جدول 128نفره شد.

این بازیکن در این مرحله ورزشکاری از انگلستان را شکست داد و راهی جدول 96نفره شد. رهبری در این مرحله با نتیجه 15بر 9شمشیرباز روسیه را شکست داد و به جدول 64نفره صعود کرد.

در میان شمشیر بازان اعزامی ایران به ایتالیا محمد فتوحی تنها بازیکنی بود که از صعود به جدول 64نفره باز ماند.

۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ۱۰:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.