بازیهای المپیک زمستانی سوچی؛ ستارصید:در المپیک بعدی در 50 نفر اول قرار می گیریم

بازیهای المپیک زمستانی سوچی؛ ستارصید:در المپیک بعدی در 50 نفر اول قرار می گیریم
اگر ما دو ماه روی پیست های اروپایی تمرین کرده بودیم، من می نوشتم و امضا می کردم که در همین سوچی در بین 50 نفر اول بودم ولی متاسفانه نشد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛سوچی برای صحرانوردی تمام شده اما آنها از فردا هم تمریناتش را در این پیست ادامه می دهند. ستار که 26 سال سن دارد، امیدوار است که بتواند در المپیک بعدی در جمع 50 نفر اول باشد:به امید خدا در المپیک بعدی در 50 نفر اول قرار می گیریم. اگر ما دو ماه روی پیست های اروپایی تمرین کرده بودیم، من می نوشتم و امضا می کردم که در همین سوچی در بین 50 نفر اول بودم ولی متاسفانه نشد.

صید در ایران نفر اول اسکی صحرانوردی است و با نفرات بعدی اش فاصله زیادی دارد. او این مساله را معضل اصلی اسکی صحرانوردی می داند:« من بدون رقیبم. اگر چند نفر بودند که می توانستیم با هم تمرین کنیم، من انگیزه می گرفتم. ما داخل یک دایره مانده ایم و دور خودمان می چرخیم.ستار برای حل این مشکل یک پیشنهاد می دهد: ترکیه و ارمنستان از ما عقب بودند اما الان از ما جلو زده اند. کاری که آنها کردند این بود که در لیگ کشورهای دیگر شرکت کردند. ما می توانیم لیگ را بین المللی برگزار کنیم و در لیگ کشورهای دیگر شرکت کنیم.

ستار اهل روستای ولایت رود است، روستایی نزدیک دیزین.نظر او این است که پول مثل همه جا در اسکی هم حرف اول را می زند:« تا پول نداشته باشی نمی توانی کاری کنی. من که تابستان دامپروری و کشاورزی می کنم پول زیادی ندارم که برای خودم هزینه کنم. وقتی هم می گوییم اردوی خارجی بگذارید، همه فکر می کنند من دوست دارم بروم از سفر لذت ببرم. اما ما هر جا که می رویم مدام تمرین می کنیم . حتی فرصت نمی کنیم به یک مغازه برویم. الان من از مقامی که گرفته ام راضی ام اما در حد هزینه ای که برایم شده. اگر بیشتر کار کرده بودیم، من هم انتظارم از خودم بیشتر بود.


۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ۰۷:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.