بازیهای المپیک زمستانی سوچی؛بانوی اسکی باز المپیکی:از چیزی که فکر می کردم بهتر بودم

بازیهای المپیک زمستانی سوچی؛بانوی اسکی باز المپیکی:از چیزی که فکر می کردم بهتر بودم
سلطانی اولین دختری است که برای بازی های المپیک زمستانی در اسکی صحرانوردی سهیمه گرفته و حضور درهمین بازی ها دومین تجربه مسابقات برون مرزی اش است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون اسکی؛ فرزانه که در 10 کیلومتر کلاسیک مسابقه داد، شروع خوبی نداشت و خودش این را قبول دارد:« اول که شروع کردم، برایم سنگین بود. کیلومتر اول را که رفتم راحت تر شدم. در سرپایینی اسکی ام نمی رفت.» مشکل اصلی فرزانه برف بوده. روز قبل از آغاز رقابت ها همه نگران وضعیت برف بودند. با گرم شدن دمای هوای سوچی که امروز به 15 درجه بالای صفر رسید، پیست ها با مشکل مواجه شده اند. برف نرمتر از حد انتظار است. رضاسلطانی می گوید این نرمی برف به ضرر او تمام شده:« برف شل بود و اسکی روی این برف خسته کننده بود. انرژی آدم را می گیرد. » با این حال از خودش راضی است:« از چیزی که فکر می کردم بهتر بودم. توانستم راحت اسکی کنم.»

رضاسلطانی در این بازی های به تجربه خوبی رسیده:« ما باید سعی کنیم از نظر بدنی قوی تر شویم. بچه های دیگر بیشتر از نظر نیروی بدنی بالا بودند. این مسابقات اسمش المپیک است و باید در این حد هم نیرو داشته باشی.بچه هایی که اینجاهستند، خیلی قوی اند ما هم باید کنار اسکی بدنسازی خوبی داشته باشیم.»

او از تشویق های روس ها متعجب شده است:« نزدیک خط پایان بودم که اسمم را شنیدم. تعجب کردم. آدم های خیلی مهربانی هستند. در مسیر هم که بودیم، همه را تشویق می کردند. برایشان مهم نبود که ما چند نفری که دیرتر از بقیه رسیدیم ضعیف هستیم یا نه. ما هم باید از مهربانی ها را از روس ها یاد بگیریم.»
۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ۰۷:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.