حضور رئیس، دبیر کل ، مسئولان ، مدیران و کارمندان کمیته ملی المپیک در راهپیمایی 22 بهمن

حضور رئیس، دبیر کل ، مسئولان ، مدیران و کارمندان کمیته ملی المپیک در راهپیمایی 22 بهمن
کیومرث هاشمی رئیس ، شاهرخ شهنازی دبیر کل ، مسئولان ، مدیران و کارمندان کمیته ملی المپیک با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک : در آستانه 35 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کیومرث هاشمی رئیس ، شاهرخ شهنازی دبیر کل ، مسئولان ، مدیران و کارمندان کمیته ملی المپیک همگام با دیگر اقشار جامعه کشور و ورزشکاران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه با آرمان های بنیانگزار جمهوری اسلامی ، امام راحل ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن راه امام تجدید میثاق کردند.
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با بیان این که حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بسیار پرشور و دشمن کوب است، گفت: این روز، عیدی ملی است که نسبت به سال گذشته باشکوه تر برگزار شده است. وی با برشمردن تفاوت 22 بهمن امسال با سال های گذشته گفت: امسال و طی چند روز گذشته استکبار با تهدیدهای نظامی قصد تحت الشعاع قرار دادن این حضور پر شور را داشت اما مردم نشان دادند که سخنان آنها بی پایه و اساس است و تا زمانی که مردم در صحنه های مختلف حضور دارند آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

هاشمی حضور مردم را باعث افزایش قدرت تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر غرب دانست و گفت: همیشه ملت ها پشتوانه دولت ها هستند و این مردم هستند که وقتی در صحنه های مختلف حضور پیدا می کنند باعث افزایش قدرت حکومت و نظام خواهند شد که باید قدر این ملت را دانست.
همچنین شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن بیان اینکه ورزشکاران الگوهای جامعه هستند گفت :  وظیفه مردم و همه ماست که در راهپیمایی شرکت کنیم و ما جامعه ورزش هم با دیگران فرقی نداریم ضمن اینکه حضور ورزشکاران مایه دلگرمی مردم خواهد شد.  



۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ۱۲:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.