پاول بوران مربی تیم های ملی دوچرخه سواری پیست شد

پاول بوران مربی تیم های ملی دوچرخه سواری پیست شد
پس از مذاکرات انجام شده با 17 مربی خارجی در نهایت پاول بوران از جمهوری چک سر مربی تیمهای ملی دوچرخه سواری ایران در مواد پیست شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری : صبح روز سه شنبه مورخ بیست و دوم بهمن ماه جلسه مذاکره نهایی با پاول بوران قهرمان دوچرخه سواری و مربی تیم های ملی هلند و ایتالیا برگزار شد و در نهایت طرفین به یک تفاهم نهایی که منجر به عقد قرار داد شد رسیدند.

این جلسه با حضور ریاست، دبیر، مدیر تیمهای ملی و مسول کمیته روابط بین الملل فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد که خلاصه جلسه به شرح ذیل می باشد:

در ابتدای جلسه بوران رزومه کاری خود را در زمان دوچرخه سواری که شامل کسب مدالهای جهانی و اروپایی بود ارائه نمود و در ادامه به رزومه دوران مربی گری خود پرداخت. وی در این دوران به مدت یک سال مربی تیم ملی چک، یک سال مربی تیم ملی ایتالیا و به مدت دو سال هم مربی تیم ملی هلند بوده که در این مدت موفقیتهای شایان توجهی را در عرصه های جهانی و اروپایی کسب نموده.

در ادامه جلسه وی درباره نحوه عملکرد و نحوه مدیریت خود با قمری ریاست فدراسیون به بحث و تبادل نظر نشست و در پایان با تفاهم انجام شده در ارتباط با مسائل مالی وی مربیگری تیم های ملی ایران را در مواد پیست برای آقایان و بانوان به مدت شش ماه بر عهده گرفت.

مبلغ قرار داد وی چهار هزار دلار می باشد که به صورت ماهیانه به وی پرداخت خواهد شد.

تاریخ شروع قرار داد از اول اپریل 2014 برابر 12 بهمن 1393 می باشد.

شایان ذکر این مطلب ضروری است که از هم اکنون مدیریت تیمهای ملی با این مربی در مدت باقیمانده تا ورود ایشان به ایران ارتباط تنگاتنگی خواهد داشت و اردوهای تیمهای ملی با برنامه تمرینی بوران برگزار می شود.

در پایان این جلسه قمری ابراز امیدواری نمود تا با حضور این مربی بتوانیم موفقیتهای شایان توجهی در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی کسب کنیم، ایشان یاد آور شد ما در کنار این مربی از حضور مربی های ایرانی نیز بهره خواهیم برد تا بتوانیم در ضمینه انتقال تجربه و علم روز مربیگری دنیا نیز سطح کیفی مربیان داخلی را ارتقا ببخشیم.

۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ۱۰:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.