طی دیدار رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون گلف عنوان شد؛هاشمی:گلف باید به سمت دستیابی به کرسی های بین المللی حرکت کند

طی دیدار رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون گلف عنوان شد؛هاشمی:گلف باید به سمت دستیابی به کرسی های بین المللی حرکت کند
رئیس کمیته ملی المپیک با مثبت ارزیابی کردن عملکرد فدراسیون گلف گفت: باید شرایطی فراهم گردد تا گلف ایران با دستیابی به کرسی های بین المللی بتواند نقش موثری در گلف آسیا و جهان ایفاء کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کیومرث هاشمی روز گذشته در دیدار با کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف ضمن مطلب فوق اظهار داشت:با توجه به المپیکی بودن گلف این رشته ورزشی میتواند کرسی های بین المللی مناسبی را در عرصه های جهانی و آسیایی را در هر 3 رشته گلف، وودبال و مینی گلف کسب کند و در این راستا کمیته ملی المپیک حمایتهای لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

وی همچنین میزبانی رویدادهای بین المللی را گام موثری در جهت پیشبرد و توسعه ورزش کشور در ابعاد ملی و بین المللی دانست و از مسئولین گلف کشور خواست با تلاش مضاعف در جهت رشد و شکوفایی گلف از کلیه ظرفیتهای موجود این رشته بخش خصوصی بهره گیری لازم را به عمل آورند.

در این دیدار کیکاوس سعیدی گزارشی از وضعیت موجود گلف کشور ارائه و آخرین وضعیت و جایگاه گلف کشورمان را در آسیا و جهان برای رئیس کمیته ملی المپیک تشریح نمود. رئیس فدراسیون گلف کشورمان در این دیدار ،با توجه به برگزاری رقابتهای آسیایی مینی گلف به میزبانی کشورمان،حضور رئیس کنفدراسیون گلف آسیا در ایران،مسابقات قهرمانی جهان گلف ژاپن و برگزاری کارگاه مربیگری بین المللی وودبال در سال آینده، خواستار حمایت کمیته ملی المپک از فدراسیون گلف کشور شد.
۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.