آغاز اردوی تیم وزنه برداری جوانان از شنبه؛ دعوت از 12 وزنه بردار در مرحله نخست

آغاز اردوی تیم وزنه برداری جوانان از شنبه؛ دعوت از 12 وزنه بردار در مرحله نخست
حسین توکلی سرمربی تیم های وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان، از 12 وزنه بردار برای حضور در مرحله نخست اردوی تیم جوانان دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، مسلم سپهری فر، میلاد اورنگی، مجید زارع، میثم زارعی، رضا زارعی (فارس)، ابراهیم ورناصری، سید ایوب موسوی، رضا دهدار، علی مکوندی (خوزستان)، حسن گل پرور (همدان)، شاهرخ عقیلی خواه (اصفهان) و مهدی کردی (تهران) 12 وزنه برداری هستند که  با توجه به عملکردشان در رقابتهای قهرمانی جوانان کشور و همینطور رقابتهای لیگ بزرگسالان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند. این نفرات باید بعدازظهر روز جمعه 18 بهمن ماه با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی در محل کمپ تیم های ملی وزنه برداری خود را به کادر فنی معرفی و تمرینات خود را از روز شنبه 19 بهمن ماه زیر نظر مربیان آغاز نمایند.

گفتنی است پس از یک هفته تمرین، گروه دوم وزنه برداران نیز برای حضور در اردوی تیم جوانان دعوت خواهند شد تا آنها نیز همچون گروه نخست یک هفته در کمپ تیم های ملی تمرین کنند. کادر فنی در نظر دارد از میان این دو گروه نفرات شایسته تر را برای حضور در مرحله نهایی اردوهای تیم وزنه برداری جوانان دعوت کند.

رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان 2014، طی روزهای 30 خرداد تا 7 تیر ماه 1393 در شهر کازان روسیه برگزار می شود.

۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ۱۵:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.