روز گذشته در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ دیدار مسئولین کمیته ملی المپیک با اعضای هیات رئیسه فراکسیون ورزش

روز گذشته در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ دیدار مسئولین کمیته ملی المپیک با اعضای هیات رئیسه فراکسیون ورزش
رئیس، دبیر کل و خزانه دار کمیته ملی المیپک روز گذشته با حضور در خانه ملت با اعضای هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتکو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی رئیس،شاهرخ شهنازی دبیر کل و محمد علی شجاعی خزانه دار کمیته ملی المپیک روز گذشته با حضور در مجلس شورای اسلامی با اعضای هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار  که با ریاست مقداد نجف نژاد رئیس فراکسیون ورزش مجلس برگزار می شد، مسئولین کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از حمایت های مجلس از ورزش کشور و نگاه مثبت و حمایتی اعضای فراکسیون،گزارش کاملی در خصوص وضعیت فعلی و برنامه های پیش روی کمیته ملی المپیک،اولویت ها، بودجه و وضعیت مالی کمیته به اعضای فراکسیون ورزش مجلس  ارائه دادند و درخواست نمودند تا حمایتهای مجلس بخصوص در سال پیش رو که رویدادهای مهمی همچون بازیهای آسیایی اینچئون و بازیهای المپیک نوجوانان را در بر دارد دو چندان گردد.

 

اعضای هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس نیز در این دیدار ضمن تبریک بمناسبت برپایی انتخابات سالم و بدون حاشیه کمیته ملی المپیک برای اعضای جدید آرزوی موفقیت نمودند و در صحبتهای جداگانه ضمن ابراز دغدغه ها و پیشنهادات خود قول حمایت همه جانبه از کمیته ملی المپیک و مجموعه ورزش کشور را اعلام کردند.
۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.