عیادت هاشمی از یکی از پیشکسوتان خدمتگزار جامعه ورزش

عیادت هاشمی از یکی از پیشکسوتان خدمتگزار جامعه ورزش
عصر روز گذشته کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در منزل یکی از پیشکسوتان،خدمتگزار جامعه ورزش کشوراز وی عیادت کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته با حضور در منزل  علی اصغر عبیری یکی از پیشکسوتان جامعه ورزش کشور که بیش از 35 سال در سمت های مختلف ورزشی در دفتر امور مشترک و فدراسیون های مختلف ورزشی به جامعه ورزش خدمت کرده است عیادت به عمل آورد.
در این دیدار علی اصغر عبیری پیشکسوت ورزش کشور ضمن خیر مقدم به رئیس کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد ورزش کشورمان بتواند با همدلی و انگیزه ای که در بین مسئولان محترم ورزش کشور بخصوص وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دیده می شود  در عرصه داخلی و خارجی موفق تر از گذشته به افتخار آفرینی برای کشورعزیزمان بپردازد.
وی ادامه داد:بدون تردید کمیته ملی المپیک می تواند با تجارب ارزنده ای که آقایان هاشمی و شهنازی در عرصه ورزش دارند موفق تر از گذشته در خدمت مسئولان،مدیران ،قهرمانان و پیشکسوتان ورزش باشد و حضور رئیس کمیته ملی المپیک در منزل بنده موجب دلگرمی جامعه ورزش ودیگرخدمتگزاران آن می گردد.
در ادامه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک عنوان داشت: تمامی جامعه ورزش کشور در افتخارات بدست آمده در عرصه داخلی و خارجی نقش دارند بخصوص پیشکسوتان که برای ما قابل احترام بوده و وظیفه خود می دانیم در حد توان خود در چنین مواقعی قدردان شما پیشکسوتان و خدمتگزاران ورزش کشور که همیشه در پشت صحنه در حال خدمتگزاری به جامعه ورزش بوده اند باشیم.

۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ۱۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.