گزارش نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک؛تنظیم سیستم نظارت بر عملکرد فدراسیون ها/ فعال شدن برنامه های اجرایی کمیته های فرعی/ موافقت با استعفای میرزا آقابیگ

گزارش نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک؛تنظیم سیستم نظارت بر عملکرد فدراسیون ها/ فعال شدن برنامه های اجرایی کمیته های فرعی/ موافقت با استعفای میرزا آقابیگ
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک روز گذشته و در حاشیه سی و پنجمین نشست خود به بررسی طرح اجرایی سیستم برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد فدراسیون ها در رویدادهای گروهی پرداختند.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سی و پنجمین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ساعت 9 صبح روز گذشته با حضور مهندس علی آبادی رئیس ، بهرام افشارزاده دبیرکل ،مهدی قدمی نائب رئیس اول،محمود خسروی وفا نائب رئیس دوم ،مهدی کرباسیان خزانه دار،رباب شهریان،مهمدی هاشمی،احمد ناطق نوری،محمود مشحون، شاهرخ شهنازی و علی کفاشیان برگزار شد، که طی آن اعضا در ابتدای نشست به بررسی ترکیب کمیته های ستاد تدارکاتی بازیها پرداختند.
در این خصوص ابتدا طرح اجرایی سیستم برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد فدراسیون ها در رویدادهای گروهی(بازیهای آسیایی و المپیک) که قبلا توسط هیات اجرایی تصویب شده بود مطرح و در  مورد تغییراتی که در برخی از بخش ها شامل شرح وظایف کمیته های فرعی اعمال شده بود توضیحات لازم از سوی مهندس قدمی ارائه گردید.
در ادامه نشست، وظایف اعضای هیات رئیسه ستاد تدارکاتی مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفت و شیوه نظارت کمیته های تدارکاتی بر اردوهای آماده سازی رشته های مختلف نیز جهت حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی و المپیک تبیین و تنظیم گردید.
چگونگی برنامه ریزی و فعالیت کمیته سنجش آمادگی و قابلیت های جسمانی اردونشینان نیز از مهمترین مسایلی بود که مورد بحث و بررسی اعضای هیات اجرایی قرار گرفت.
در ادامه، گزارشاتی از برپایی نشست های برنامه ریزی شده با فدراسیونهای اعزامی به بازیهای داخل سالن ویتنام و بازیهای آسیایی گوانگجو و همچنین اردوهای آماده سازی آنان به اطلاع حاضرین رسید.
موضوع مهم دیگری که در این نشست اعضای هیات اجرایی به آن پرداختند شیوه فعالیت کمیته فرهنگی در اردوهای آماده سازی تیم های ملی کشورمان بود که در این خصوص مقرر شد تا برنامه ریزی این کمیته در نشست هفته بعد و با حضور رئیس و دبیر کمیته فرهنگی در نشست هیات اجرایی مورد بررسی پایانی قرار گرفته و به تصویب نهایی اعضای هیات اجرایی برسد. ضمنا مقرر شد تا دیگر کمیته های تدارکاتی اعم از علمی، سنجش،فرهنگی،تغذیه، روانشناسی و مربیان نیز برنامه های خود را با حضور رئیس و دبیر کمیته به هیات اجرایی ارائه دهند تا در صورت صلاحدید آنها به مرحله اجرا درآید.
آخرین بحث اعضای هیات اجرایی نیز به استعفای حسن میرزاآقابیگ دبیر ستاد اجرایی دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی اختصاص داشت که در این خصوص اعضای هیات اجرایی با بررسی تمامی جوانب و ایجاد تحرک لازم در برنامه های ستاد و همچنین درخواست دبیر مستعفی، با این استعفا موافقت نموده و شاهرخ شهنازی رئیس فدراسیون تنیس روی میز را بعنوان دبیر جدید ستاد اجرایی بازیها انتخاب کردند.
ضمنا مقرر شد تا میرزا آقابیگ بعنوان مشاور در ستاد فعالیت نماید تا با توجه به ارتباطات و تجربیات لازم بر انجام فعالیتهای ستاد سرعت بخشیده شود.

 

۲۵ شهریور ۱۳۸۸ ۱۲:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.