بازدید رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک از مرکز تیمهای ملی

بازدید رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک از مرکز تیمهای ملی
کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی عصر روز گذشته با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب از مرکز تیم های ملی بازدید به عمل آوردند.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی، رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ظهر روز گذشته با حضور در ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک که با توجه به اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک به مرکز تیمهای ملی تغییر نام و وضعیت داده ، ضمن بازدید از بخش های مختلف آن به گفتگو با مدیران و کارمندان هر واحد پرداختند.
در این بازدید کیومرث هاشمی اظهار داشت:مرکز تیمهای ملی به عنوان پایگاه اصلی ورزش کشور محل پیوند فنی با اردوی آماده سازی تیمهای مختلف ورزشی و کادر فنی آنها است که با هدف حمایت و پشتیبانی مطلوب از برنامه های آماده سازی کادر فنی تیمهای ملی اعزامی به بازیهای آسیایی و المپیک فعالیت می کند. هر چقدر این مرکز کار خود را بخوبی انجام دهد می توانیم با تیم های ملی قدرتمند تری در عرصه بین المللی ظاهر شویم.
در ادامه رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک طی بازدید از بخشهای مختلف مرکز تیمهای ملی با مسولین و کارمندان آن به گفتگو پرداخته و ضمن شنیدن مشکلات و درخواستهای آنان ابراز امیدواری کردند تا عوامل این مرکز بتوانند کماکان در مسئولیت حساس و خطیری که دارند همچون گذشته موفق عمل کنند.
پس از بازدید از مرکز تیمهای ملی، هاشمی و شهنازی رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به اردوی تیم ملی بوکس که در سالن کناری مرکز تیمهای ملی تمرین می کنند رفته و با کادر فنی و مشتزنان آن به گفتگو پرداختند.
در ابتدای این دیدار اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس گزارشی از روند دعوت مشتزنان به اردو و تمرینات آماده سازی آنها و میانگین سنی پایین و جوان بودن تیم پرداخته و ابراز امیدورای کرد بتوانند با همین نفرات جوان در بازیهای آسیایی اینچئون از اعتبار بوکس ایران دفاع کنند.
سپس کیومرث هاشمی ابراز داشت: متاسفانه انتخابات کمیته ملی المپیک نزدیک به 15 ماه دیر تر از زمان خود برگزار شده لذا حال باید با یک برنامه ریزی فشرده به فکر آماده سازی تیمهای ملی اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون و المپیک نوجوانان باشیم؛ بخصوص که با توجه به نتایجی که  در دوره قبل گرفتیم انتظارت بسیار بالا رفته و از طرفی شرایط هم کمی متفاوت تر از گذشته شده است. به هر حال باید با تمام قوا و قدرت و پرهیز از حاشیه سازی و با کمک مجموعه ورزش کشور اعم از وزارت ورزش جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیونهای ورزشی با تمام توان به مصاف رقبای آسیایی رفته و انتظارت بجای مردم را برآورده کنیم.
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: به همین دلیل ضمن حمایت از تیم ملی بوکس و تمامی تیمهای ملی انتظار داریم تمام تمرکز و توان خود را بر روی موفقیت در این بازیها گذاشته و کمیته ملی المپیک هم هر آنچه در توان دارد برای رفع کمبودها به کار خواهد برد.
همچنین شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به این موضوع که بوکس ایران تاریخ درخشانی دارد اظهار داشت: بوکس ایران از گذشته های دور جزو قدرتهای قاره آسیا بوده و نفراتی همچون هویت دوست و دیگر قهرمانان را داشته که با حضور در رینگ لرزه بر اندام حریفانشان می انداختند. الان هم بوکس ایران یکی از قدرتهای مطرح آسیاست و از پتاسیل بالایی برخودار است.  این را گفتم تا مشتزنان جوان بدانند این رشته چه گذشته خوبی دارد و برای موفقیت و دفاع از این افتخارات چه مسئولیت سنگینی دارند.
شهنازی در خاتمه خطاب به ملی پوشان بوکس گفت:اولین رمز موفقیت ورزشکاران در چنین سطحی خود باروی است و با توجه به کادر فنی و گذشته بوکس ایران قطعا با تلاش و پشتکار و اعتماد به نفس یالا می توانید برای ورزش کشورمان در بازیهای آسیایی اینچئون افتخار آمیز باشید.
اصغر رحیمی و حسن مسجدی در این بازدید رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک را همراهی کردند.
۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.