قبل از حضور در هتل محل اقامت خود؛توماس باخ به بازدید از دهکده بازیهای المپیک زمستانی سوچی پرداخت

قبل از حضور در هتل محل اقامت خود؛توماس باخ به بازدید از دهکده بازیهای المپیک زمستانی سوچی پرداخت
توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک ضمن ورود به سوچی محل برگزاری بازیهای المپیک زمستانی 2014 به بازدید از دهکده بازیها،رستوران،محل استقرار و دیگر امکانات ورزشکاران پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت کمیته بین المللی المپیک؛رئیس کمیته بین المللی المپیک در بدو ورود به سوچی محل برگزاری بیست و دومین دوره بازیهای المپیک زمستانی 2014 قبل از استقرار در هتل محل اقامت خود ابتدا به بازدید از دهکده بازیها پرداخته و به سالن غذا خوری ورزشکاران رفت و بعد از غذا خوردن با ورزشکاران به بازدید از از وضعیت محل برگزاری رقابتها،اسکان ورزشکاران و اماکن ورزشی دیگر پرداخت.
توماس باخ در حاشیه این بازدید ابراز داشت:اقامت در این مکان، ملاقات نزدیک با ورزشکاران و اعضای تیمهای مختلف را فراهم می کند تا ضمن صحبت با آنها بدانیم از حضور در چنین مکان و رقابتهایی چه چیزی را تجربه می کنند چرا که این مسائل برای من از اهمیت بسزایی برخوردار است تا در آینده بتوان در چنین شرایطی برنامه داشت.
البته این اولین باری نیست که توماس باخ چنین جایی را تجربه می کند چرا که رئیس کمیته بین المللی المپیک در المپیک 1976 مونترال خود نیز به عنوان ورزشکار چنین جوی و شرایطی را تجربه کرده و یک ماه به عنوان ورزشکار با ورزشکاران دیگر کشورها زندگی کرده است و قطعا بازدید از دهکده بازیهای المپیک سوچی وی را به خاطرات گذشته اش خواهد برد.
در ادامه این گزارش آمده است ،روح المپیک در دهکده بازیها است چرا که افراد مختلف با ملیت و زبان های مختلف در اینجا جمع می شوند.جمع شدنی که هارمونی و هماهنگی در آن وجود دارد.
باخ در حاشیه این بازدید دیداری نیز با نمایندگاه کمیته های المپیک کشورهای مختلف داشته است.

۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ۱۲:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.