دیدار رئیس فدراسیون جهانی والیبال با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک؛علی آبادی:کمیته المپیک آمادگی تعامل بیشتر با فدراسیون جهانی را دارد/هونگ وی:امکانات ایران نشان دهنده حمایت دولت شما از ورزش است

دیدار رئیس فدراسیون جهانی والیبال با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک؛علی آبادی:کمیته المپیک آمادگی تعامل بیشتر با فدراسیون جهانی را دارد/هونگ وی:امکانات ایران نشان دهنده حمایت دولت شما از ورزش است
ژی هونگ وی رئیس فدراسیون جهانی والیبال با حضور در کمیته ملی المپیک با مهندس علی آبادی و بهرام افشارزاده رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ ژی هونگ وی رئیس فدراسیون جهانی والیبال که بنا به دعوت فدراسیون والیبال کشورمان به ایران سفر کرده  ظهر روز  گذشته به همراه محمد داور زنی رئیس فدراسیون والیبال کشورمان و  درخشنده دبیر فدراسیون با حضور در دفتر رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با رئیس و دبیر کل کمیته دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان نیز ضمن خوشامد گویی به رئیس فدراسیون جهانی والیبال و تشکر از موافقت وی با درخواست فدراسیون والیبال برای سفر به کشورمان تصریح کرد :والیبال ایران طی ساهای اخیر رشد چشمگیری در عرصه داخلی و خارج داشته و به موفقیت های بزرگی نیز دست بافته است که نوید موفقیت در تمامی رده های سنی در سالهای آینده را می دهد.
رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اعلام آمادگی برای تعامل بیشتر با فدراسیون جهانی والیبال تصریح کرد : کمیته ملی المپیک ایران با توجه به رشد ایده آل این رشته در کشور آمادگی همه گونه همکاری و تعامل با مسئولان فدراسیون جهانی جهت بهره وری بیشتر از پتانسیل موجود را دارد.
 وی سپس در خصوص ، اینکه رئیس فدراسیون جهانی امکانات ایران را چگونه دیده اند از رئیس فدراسیون جهانی نظر خواست که ژی هونگ هم تصریح کرد:من طی این چند روز از امکانات مختلف شما در ورزش بازدید کرده ام انصافا امکات خوبی بخصوص در والیبال دارید که نشان دهنده حمایت دولت شما از ورزش است. بطور مثال جزیره کیش ایران قابلیت میزبانی مسابقات معتبر جهانی و آسیایی والیبال ساحلی و حتی سالنی را دارد و در واقع  جمهوری اسلامی ایران یک کشور ورزشی است و طی سفرهای خود به اقصی نقاط ایران به این واقعیت پی بردم که امکانات خوبی دارید.
وی در خصوص وضعیت والیبال ایران در عرصه جهانی تصریح کرد:والیبال ایران در رده نوجوان و جوانان خوب عمل کرده و در مسابقات ایتالیا هم ملی پوشان شما نمایش خوبی از خود ارائه دادند؛ در بخش بزرگسالان هم این رشد و حرکت کاملا چشم گیر است.
رشد والیبال ایران در تمامی رده های سنی غیر قابل کتمان است و امیدورام که ایران بتواند در المپیک 2010 نوجوانان جهان که در سنگاپور برگزار می شود بر روی سکو برود بخصوص در موقیعتی که بسیاری از کشورهای شرق آسیا هنوز در بخش نوجوانان سرمایه گذاری لازم نکرده اند.
بهرام افشار زاده دبیر کل کیمته نیز با بیان این مطلب که فدراسیون والیبال از 10 سال پیش برنامه ریزی خوبی برای پشتوانه سازی این رشته انجام داده است اعلام داشت :کمیته ملی المپیک برای ادامه روند موفقیت آمیز فوق آمادگی دارد تا همه گونه همکاری با این رشته داشته باشد و مسئولان فدراسیون باید به روند پشتوانه سازی انجام شده ادامه دهند تا در آینده در هر رده حداقل دو یا سه تیم ملی داشته باشیم تا  روندموفقیت این رشته تدام یابد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: حضور رئیس فدراسیون جهانی در ایران خود نگاه ویژه مسئولان فدراسیون جهانی را به والیبال ایران نشان می دهد و طبیعی است از فدراسیون جهانی هم انتضار می رود به حمایتهای خود از والیبال ایران ادامه دهد وانتظار ما اینست که فدراسیون جهانی هم همه گونه حمایتی را از فدراسیون کشورمان در عرصه بین المللی داشته باشد.
در پایان به رسم یادبود هدایایی از سوی مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک به رئیس فدراسیون جهانی والیبال اهدا شد.

۲۵ شهریور ۱۳۸۸ ۱۲:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.