فراخوان شورای بین المللی علم ورزش و تربیت بدنی در در رابطه با مراقبتهای رده اول آسیب ضربه خفیف مغزی در ورزش (MTBI) ؛اساتید،دانش پژوهان و جامعه ورزش مقالات خود را ارسال نمایند

فراخوان شورای بین المللی علم ورزش و تربیت بدنی در در رابطه با مراقبتهای رده اول آسیب ضربه خفیف مغزی در ورزش (MTBI) ؛اساتید،دانش پژوهان و جامعه ورزش مقالات خود را ارسال نمایند
مجله آنلاین شورای بین المللی علم ورزش و تربیت بدنی درخصوص دیدگاههای جهانی در رابطه با مراقبتهای رده اول آسیب ضربه خفیف مغزی در ورزش (MTBI) به دریافت مقالات می پردازد.




به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این فراخوان مطلب اصلی تحت ویرایش کارل کرامر ( از دانشگاه بری آمریکا) و شامل عناوین ذیل خواهد بود:

خط مبنای تکنیکهای ارزیابی، پروتوکل ارزیابی آسیب و ارزیابی مجدد، بازگشت به پروتوکل بازی، اعلام موقعیت انجمن ملی و یا فدراسیون بین المللی در خصوص مراقبتهای آسیب ضربه خفیف مغزی در ورزش (MTBI)، بورسیه های ملی که در رابطه با مراقبتهای آسیب ضربه خفیف مغزی در ورزش (MTBI) از سال 2010 نگارش یافته است، تاثیر ملی آسیب ضربه خفیف مغزی در ورزش (MTBI) بر ورزش جوانان و تاثیر ملی آسیب ضربه خفیف مغزی در ورزش (MTBI) معلولین.

در این فراخوان آمده است از مشارکین مستعد درخواست می شود موارد لازم و رسمی ذیل را در هنگام تنظیم مقالات خود لحاظ نمایند:

1-    حدود 3500 تا 3000 لغت ( فقط در قالب فرمت الکترونیکی)

2-    با درج چکیده در ابتدا که مشتمل بر خلاصه مقاله باشد

3-    با فرمت و ارجاع نویسی APA

4-    همواره از بکارگیری نمودارها، تصاویر و غیره بشرط آنکه از کیفیت بالایی برخوردار باشد، استقبال می شود.

5-    ذکر نام، عنوان و آدرس تماس( بهمراه آدرس الکترونیکی) نویسنده در انتهای مقاله، و نیز ذکر نام نویسنده پس از عنوان در ابتدای مقاله

عزیزان می توانند  مقالات خود را برای آقایکارل کرامر به آدرس cramer@barry.edu بخش مطالب ویژه ارائه نمایید.مهلت ارسال آثار  تا زمان 28 فوریه 2014 می باشد.

همچنین شورای بین المللی علم ورزش و تربیت بدنی برای بخش نشریه جاری بولتن نیز دعوت به مشارکت می نماید. این بخش تریبون اطلاع رسانی خوانندگان در سراسر جهان در خصوص تحقیقات جاری و فعالیتهای آموزشی، کنفرانسها و رویدادها و همچنین نشریات و گزارشات می باشد.

رعایت موارد ذیل در مقالات الزامی است:

حدود 3500- 3000 لغت ( فقط در قالب فرمت الکترونیکی)

با درج چکیده در ابتدا بطوریکه مشتمل بر خلاصه ای از مقاله باشد

با فرمت و ارجاع نویسی APA

همواره از بکارگیری نمودارها، تصاویر و غیره بشرط آنکه از کیفیت بالایی برخوردار باشد، استقبال می شود.

ذکر نام، عنوان و آدرس تماس( بهمراه آدرس الکترونیکی) نویسنده در انتهای مقاله، و نیز ذکر نام نویسنده پس از عنوان در ابتدای مقاله

لطفا مقالات را به بن وینبرگ در بخش نشریه جاری به آدرس الکترونیکی  bweinberg@icsspe.org.  ارائه نمایید.مهلت ارسال مقالات 28 فوریه 2014 می باشد.

نکته:پروفسور دکتر کرامر بیش از 35 سال است که مشغول تدریس، تحقیق و خدمت در رشته آموزش ورزشی می باشد. او مسئول محتوی و ساختار برنامه آکادمیک آموزش ورزشی می باشد. وی در محل تمرین و محل برگزاری رویدادهای بسیاری شامل رقابتهای حرفه ای، المپیک و رقابتهای پس از پایان فصل انجمن ورزش ملی دانشگاهی فعالیت داشته است. ایشان از سال 1997 از تخصص خود در بسیاری از ظرفیتهای رهبری مثل آموزش تمرینات ورزشی در مرحله ثبت نام کارت شناسایی، بهره می جوید. وی در تاریخ جون 2005 بعنوان خادم کلیسا برای کمک به اسقف اعظم در میامی انتخاب و برای سنت ادوارد پریش در پمبروک پاینز اف ال تعیین شد. او همچنین در برگزاری مراسم عبادی روحانیت دانشگاهی در کر جسو چاپل در بری مساعدت می نماید. او بهمراه همسرش ویکی که بیش از 25 سال شریک زندگی اوست، در میرامار اقامت دارد و صاحب سه فرزند و سه نوه می باشد. دکتر کرامر در حال حاضر مشغول تحقیق روی تغییرات روحی بین دانشجویان ورزشکار بعنوان بخشی از مطالعات 5 ساله خود می باشد و در حال رسیدگی اثرات روحی معالجات فیزیکی پس از آسیب های ورزشی و نیز پرورش تجربی تفکر در ورزش، علم و تفریح بین جمعیت دانشجویان آموزشگاه HPLS در دانشگاه بری می باشد. وی در حال حاضر عضو هیئت ویرایش انجمن بین المللی علم ورزش و تربیت بدنی می باشد و در حال توسعه برنامه پایدار آموزش مربی و طرح توسعه منابع برای اردوی چندگانه ورزشیAPPESNO  در میلوت، هایتی  می باشد.

پروفسور دکتر کرامر مدرک کارشناسی خود را در سال 1976 از کالج اوسبرگ در مینیاپولیس، مینسوتا و کارشناسی ارشد خود را در سال 1982 از دانشگاه ویسکانسین- سوپریور و دکتری خود را در سال1990در زمینه برنامه آموزشی و آموزش از دانشگاه کانزاس استیت کسب نمود. او از سال 1985-1982 بعنوان کمک مربی ورزشی کادر پزشکی ورزشی مشغول بود و از سال 1985 تا سال 1990 که به جامعه دانشگاهی بری پیوست بعنوان مدیر پزشکی ورزشی در KSU مشغول بود. او بنیانگذار اولین انجمن ملی مربیان ورزشی NATA بود که برنامه دانشجوی لیسانس در آموزش ورزشی در ایالت کانزاس درKSU را در سال 1989تایید نمود و اولین CAHEA/CAAHEP/CAATE برنامه دانشجوی لیسانس را در آموزش ورزشی در فلوریدا در دانشگاه بری در سال 1993 رسمیت بخشید.

 

۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ۰۹:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.