در جلسه معارفه افشارزاده به عنوان مشاور بین المللی وزارت ورزش و جوانان مطرح شد؛گودرزی: در حوزه بین الملل نباید منفعلانه عمل کنیم/افشارزاده:باید در جهت حفظ و افزایش کرسی های جهانی تلاش کنیم

در جلسه معارفه افشارزاده به عنوان مشاور بین المللی وزارت ورزش و جوانان مطرح شد؛گودرزی: در حوزه بین الملل نباید منفعلانه عمل کنیم/افشارزاده:باید در جهت حفظ و افزایش کرسی های جهانی تلاش کنیم
صبح امروز جلسه معارفه بهرام افشارزاده مشاور بین الملل وزارت ورزش و جوانان با حضور دکتر گودرزی وزیر و جمعی از معاونین و کارمندان بين الملل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛دکتر محمود گودرزی در مراسم معارفه افشارزاده ضمن قدردانی از تلاشهای او در کمیته ملی المپیک جهت اعتلا وارتقاء جایگاه ورزش ایران گفت: افشارزاده فردی پرانرژی ، پرکار و دارای ارتباط بسیار نزدیک با زیر مجموعه است .
 وزیر ورزش و جوانان  با تاکید بر دوری کردن از روزمرگی اظهار داشت : در روابط بین المللی باید وظایف بازنگری شود و انچه که دراین خصوص وجود دارد، دوباره بیاموزیم که چه وظایفی در حیطه اختیار ماست، آنها را شرح داده،  احصاء کرده وبراساس آن عمل کنیم.
وی افزود : در سال ها اخیر ، مسوولان فدراسیون های ورزشی ما  پستهای جهانی و قاره ای بسیاری را کسب کردند، در حالیکه  همه این  افراد این پستها را شخصی می دانند و پس از اتمام دوران ریاست خود ، این کرسی ها پیگیری نمی شود، این موضوع ها، باید توسط روابط بین الملل پیگیری شود .
 دکتر گودرزی دراین نشست از کمیته ملی المپیک به عنوان وزارت خارجه ورزش کشورنام برد و افزود : ما باید انقدر دراین حیطه مسلط باشیم که در هیچ حوزه ای  از امور  بین الملل منفعلانه  عمل نکنیم .
 وی ادامه داد :افشارزاده باید شرایط کنونی روابط بین الملل را بازنگری کند خلاء ها را شناسایی  کند ، جاهایی که کمیته  ملی المپیک و وزارت ورزش وجوانان از ترس تداخل کاری  پیگیری نمی کنند را باز تعریفی از سازماندهی کند .
وی در ادامه به جایگاه ها و کرسی های مهمی که کشورهای عربی و همسایه مان در مجامع بین المللی کسب کرده اند اشاره کرد و از افشارزاده خواست تا چگونگی کسب این جایگاه ها را مورد بررسی قرار دهد .
در ادامه بهرام افشارزاده ضمن قدردانی از زحمات وزارت ورزش و جوانان در این مدت ابراز داشت: باید جایگاه و کرسی ورزش ایران در مجامع بین المللی حفظ شود.
 مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان در امور بین الملل به مشخص شدن جایگاه هایی که ورزش ایران باید در آن ها ورود پیدا کند تاکید کرد.
بهرام افشار زاده در مراسم معارفه خود گفت: متاسفانه ما در بعضی از رشته ها صاحب جایگاه های جهانی هستیم اما هیچ یک جایگاهی در مجامع جهانی آن رشته نداریم که در صورت لزوم بتوان ازحق وحقوق ایران و ورزشکارانش دفاع کنند.
او با بیان این که باید از تمامی نیروهای مجرب در برنامه ریزی و اجرا استفاده کنیم گفت: حضور و برگزاری مجامع بین المللی، دعوت از روسای فدراسیون ها و کنفدراسیون ها می تواند به  کسب جایگاه و کرسی در داخل وخارج از کشور کمک کند .
افشارزاده برنامه ریزی دقیق دراین خصوص رامورد توجه قرار داد و افزود: باید هزینه کنیم و ابایی در این زمنه نداشته و در جهت کسب کرسی های بین المللی حرکت کنیم.
در این نشست همچنین امیر رضا خادم، مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و گرشاسبی مدیر کل حوزه وزارتی و دکتر احمدی حضور داشتند. 


۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ۱۳:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.