روزشمار انقلاب اسلامی 12 بهمن 1357

روزشمار انقلاب اسلامی 12 بهمن 1357
انقلاب اسلامی ایران، متولد لحظه ها است آنهم با حضور حماسی مردم تحت امر رهبر خود. بازخوانی این لحظه ها می تواند، در تحلیل چرایی و چگونگی انقلاب بسیار موثر باشد. تلاش داریم تا بیست و دوم بهمن ماه روزشماری از رویدادهای انقلاب اسلامی در بهمن 1357 را منتشر کنیم .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک:انقلاب اسلامی ایران، متولد لحظه ها است. بازخوانی این لحظه ها می تواند، در تحلیل چرایی و چگونگی انقلاب بسیار موثر باشد. تلاش داریم تا بیست و دوم بهمن ماه روزشماری از رویدادهای انقلاب اسلامی در بهمن 1357 را منتشر کنیم.

"امام‌ خمینی"(ره) پس از 14 سال دوری از وطن در میان استقبال پر شور و میلیونی مردم به ایران باز گشتند. روزنامه کیهان طول صف جمعیت استقبال کننده را 33 کیلومتر اعلام کرد.
در حالی که مراسم ورود حضرت" امام "به طور مستقیم از تلویزیون پخش می‌شد، نظامیان با یورش به این سازمان از ادامه پخش آن جلوگیری کردند. این امر چنان مردم را خشمگین کرد که برخی از آنها تلویزیونی‌های خود را شکستند.
  "امام‌ خمینی"(ره) پس از ورود به تهران از میان انبوه جمعیت استقبال کننده به سوی قطعه شهدا در بهشت ‌زهرا رفتند و در آنجا طی یک نطق تاریخی و مهم دیدگاه های خود را درباره شاه، دولت، مجلس، ارتش و برنامه‌های آینده در کشور اعلام فرمودند.
 امام خمینی:سلطنت خلاف حقوق بشر است
رئیس شهربانی تهران ترور شد
 پیام نخست وزیر:آرامش را حفظ کنید
 تهران و شهرستان ها یکپارچه غرق در هیجان ورود امام
۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ۱۲:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.