نشست دست اندرکاران فدراسیون قایقرانی با مسئولین کمیته ملی المپیک؛علی آبادی: سیر صعود و موفقیت قایقرانی مثال زدنی است/افشارزاده: با اعتقاد به پتانسیل این رشته از هیچ حمایتی دریغ نمی کنیم/دنیا مالی: آمادگی لازم برای درخشش در گوانگجو را داریم

نشست دست اندرکاران فدراسیون قایقرانی با مسئولین کمیته ملی المپیک؛علی آبادی: سیر صعود و موفقیت قایقرانی مثال زدنی است/افشارزاده: با اعتقاد به پتانسیل این رشته از هیچ حمایتی دریغ نمی کنیم/دنیا مالی: آما
مسئولین فدراسیون قایقرانی کشورمان روز گذشته طی نشستی با رئیس ، دبیر کل و اعضای کمیته علمی کمیته ملی المپیک برنامه های خود برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی گوانگجو را رائه دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه نشست های مسئولین کمیته ملی المپیک با فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو روز گذشته احمد دنیا مالی رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان روز گذشته بهمراه دو تن از اعضای هیات رئیسه فدراسیون با مهندس علی آبادی و بهرام افشارزاده رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک همچنین اعضای هیات علمی کمیته دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که به بررسی برنامه های آماده سازی قایقرانی برای حضوری موفق در گوانگجو اختصاص داشت مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به موفقیت های اخیر این رشته اظهار داشت: فدراسیون قایقرانی از جمله فدراسیونهایی بوده که با برنامه ریزی دقیق و کار گروهی توانسته به امور خود شکل و نظم خاصی بدهد و خوشبختانه به نتایج مثبت و ارزشمندی نیز دست یابد.
وی ادامه داد: قایقرانی از جمله پرمدال ترین رشته هاست که قطعا توجه و حمایت از آن در کنار برنامه محوری فدراسیون می تواند کاروان ورزشی ایران را در بازیهای آسیایی گوانجو برای کسب رنکینگی شایسته همراهی نماید. به موفقیت بیش از پیش این رشته امیدوارم و همچون گذشته نیز حامی این فدراسوین خواهم بود.
بعد از صحبتهای مهندس علی آبادی، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان اظهار داشت: قایقرانی ثابت کرده که با داشتن رئیس فدراسیونی عاشق و همچنین همکارانی با انگیزه می رود تا به پرافتخارترین رشته های کشور تبدیل شده و گوی سبقت را در مدال آوری از رشته هایی با سابقه و پشتوانه دار برباید.
وی ادامه داد: البته از فدراسیون برنامه محوری که به تمامی ابعاد ورزش از استعدادیابی و پشتوانه سازی گرفته تا آموزش و تامین سخت افزار و علم روز توجه دارد جز این انتظار نمی رود. به خوبی مشکلات موجود این رشته از جمله کمبود پیست های ویژه را می دانیم و سعی مان نیز بر این است تا با حمایت هر چه بیشتر بتوانیم زمینه حضور در اردوهای برون مرزی و استفاده از امکانات شهرستانها و کشورهای همجوار را برای اردونشینان این رشته فراهم سازیم.
افشارزاده استفاده از مربیان طراز اول قایقرانی را یکی از مهمترین دلایل پیشرفت این رشته در کشور دانست و افزود: باید قبول کنیم دنیا مالی با شناخت خوبی که روی کشورهای صاحب نام و مربیان آنها داشته توانسته بهترین کارشناسان و مربیان را بکار گیرد.داشتن دانش و اطلاعات روز و همچنین توانایی ارائه آنها و انگیزه لازم برای فعالیت مهمترین فاکتورهای یک مربی است که خوشبختانه فدراسیون در جذب مربیان خارجی به این مهم توجه داشته.
دبیر کل کمیته در پایان آمادگی حمایت همه جانبه کمیته المپیک را از برنامه ارائه شده فدراسیون قایقرانی اعلام داشت.
بعد از صحبتهای افشارزاده، دنیا مالی با اشاره به فعال سازی ستادی تحت عنوان ستاد آماده سازی تیم اعزامی به گوانگ جو در فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: از اول مهر ماه این ستاد در فدراسیون قایقرانی تشکیل خواهد شد تا در کنار حجم بالای فعالیت فدراسیون بتوانیم برنامه های این دوره از بازیها را بصورت مجزا و ویژه پیگیری نماییم.
وی ادامه داد: حساس بودن موفقیت و نتیجه گیری در بازیهای گوانگجو بواسطه جایگاه و رتبه ای که به ورزش کشورها داده می شود بصورت کاملا واضح و شفاف برای مسئولین و مربیان فدراسیون قایقرانی تعریف شده و همین موضوع انگیزه ای مضاعف را برای مجموعه بوجود آورده تا بتوانند وزنه ای سنگین رد کاروان اعزامی باشند.
دنیا مالی از برپایی این نشست توسط کمیته ملی المپیک تقدیر و تشکر کرد و گفت: حتی اگر اینگونه نشست ها که به خروجی آن کاملا ایمان دارم نتیجه ای در بر نداشته باشد، این انگیزه را به من مسئول می دهد که باور کنم مسئولین کار و تلاش من را می بینند و تمامی اتفاقات را زیر نظر دارند. امیدوارم اینگونه نشست ها تا زمان اعزام ادامه داشته باشد تا بتوانیم با همکارزی کمیته و سازمان ضمن رفع مشکلات زمینه سازی لازم را برای موفقیت هر چه بیشتر انجام دهیم.
وی در ادامه گفت: در رشته کانو و روئینگ در جایگاه خوبی قرار داریم و نتایج ارزشمندی را نیز در مسابقات آسیایی و جهانی بدست آورده ایم که مطمئنا ملی پوشان کشورمان در بازیهای آسیایی نیز در این دو ماده موفق ظاهر خواهند شد. در دراگون بت نیز علیرغم اینکه فقط چند سال است کار را آغاز کرده ایم اما می توانم ادعا کنم که جزو 5 قدرات اول این رشته به حساب می آییم و سعید داریم در مدال های توزیعی بازیهای آسیایی که تعدادشان کم هم نیست سهمی داشته باشیم.
در پایان این نشست، برنامه فدراسوین قایقرانی در تمامی ماده ها به کمیته علمی تقدیم شد تا مورد بررسی کارشناسان این کمیته قرار گیرد.


۲۵ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.