رقابت های هندبال قهرمانی مردان آسیا – بحرین ؛ الله کرم استکی : به جام جهانی صعود می کنیم

رقابت های هندبال قهرمانی مردان آسیا – بحرین ؛ الله کرم استکی : به جام جهانی صعود می کنیم
کرم الله استکی بازی های تدارکاتی با تیم های قوی را در موفقیت بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت با صعود به جام جهانی قطر خودمان را ثابت می کنیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون الله‌کرم استکی  درمورد تساوی در دیدار برابر کره‌جنوبی و عربستان اظهار داشت: در لحظاتی از بازی از حریفان خود جلو بودیم، اما نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم که در این بین برخی اتفاقات هم کارمان را سخت‌تر می‌کرد.
خوشبختانه وقتی از عربستان عقب بودیم به خوبی توانستیم نتیجه را جبران کنیم و به بازی بازگردیم.وی ادامه داد: مقابل دو تیم اصلی و سخت گروه‌مان نتیجه را واگذار نکردیم. بازی‌های بعدی‌مان هم آسان خواهد بود و با کمی تلاش می‌توانیم در آنها پیروز شویم. بحرین کمی خطرناک است که خوشبختانه تا روز آخر تکلیف صعود یا عدم صعودش هم مشخص می‌شود و کارمان راحت‌تر خواهد بود.
بازیکن تیم ملی هندبال ایران گفت: اگر بحرین به کره‌جنوبی و عربستان ببازد که احتمالش هم بالا است، کار ما آسان‌تر می‌شود، چون در آن زمان بحرین دو شکست در کارنامه خود دارد و ما بدون شکست خواهیم بود. امکان لابی عربستان و بحرین هم وجود ندارد، چون ممکن است تا آن بازی هر دو تیم شانس صعود داشته باشند. الله‌کرم استکی درمورد قضاوت داوران اروپایی در بازی‌های ایران مقابل کره‌جنوبی و عربستان، تصریح کرد: در دیدار برابر عربستان داور بازیکنان ما را عصبی کرد و به بازیکنان عربستان حتی تذکر هم نمی‌داد، اما بلافاصله به بازیکنان ما کارت قرمز نشان می‌داد. داور اشتباهات زیادی داشت، اما فکر می‌کنم عمدی نبود. داوران در هر دو بازی به ضرر ایران سوت زدند، اما چون اروپایی هستند کسی جرات نمی‌کند به آنها اعتراض کند.وی با بیان اینکه رافائل اشتباهات بچه‌گانه‌ای دارد، افزود: سعید حیدری در بازی برابر عربستان خیلی خوب بازی کرد و توپ‌های بسیار خطرناکی را دفع کرد. رافائل، سرمربی ایران هم برخی اشتباهات دارد که انشاالله بعد از صعود به رقابت‌های جهانی با وی صحبت خواهیم کرد.استکی اظهار داشت: بدون شک چین و ازبکستان را شکست خواهیم داد و تا بازی آخر تکلیف بحرین هم مشخص خواهد شد و بعید می‌دانم کار سختی برابر این تیم داشته باشیم. منتقدانی که می‌گویند نباید از تساوی برابر کره‌جنوبی و عربستان خوشحال باشیم نباید این بحث‌ها را مطرح ‌کنند.وی ادامه داد: تیم ما پتانسیل بسیار خوبی دارد و تنها فاکتوری که در تیم ما کم است مربوط به تجربه و بازی‌های تدارکاتی می‌شود. حریفان ایران اردوهای اروپایی بلند مدتی را برگزار کردند، اما ما شرایطی مانند آنها نداشتیم و با این شرایط کارمان سخت است، پس منتقدان کمی هم انصاف داشته باشند.بازیکن تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه دلمان برای صعود به مسابقات جهانی قطر روشن است، گفت: پس از صعود به همه ثابت خواهم کرد که کسب یک امتیاز از کره‌جنوبی و عربستان چقدر به دادمان رسید.
 

۸ بهمن ۱۳۹۲ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.