رقابت های انتخابی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا – اردن ؛ شمشیربازان در هر سه اسلحه و به صورت مجزا رقابت می کنند

رقابت های انتخابی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا – اردن ؛ شمشیربازان در هر سه اسلحه و به صورت مجزا رقابت می کنند
فدراسیون شمشیربازی به منظور گرامیداشت سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات جایزه بزرگ در هر سه اسلحه مردان کرده است که این رقابت ها افراد اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در اردن را نیز مشخص خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ دهه فجر با برگزاری رقابت های اسلحه سابر آغاز خواهد شد. این مسابقات روز چهارشنبه برگزار می شود. در چارچوب همین مسابقات یکشنبه و دوشنبه  هفته آینده نیز به ترتیب رقابت های اسلحه فلوره و اپه برگزار خواهد شد.  
عباسلعی فاریابی، مسئول برگزاری مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ ویژه دهه فجر در رابطه با شرکت کنندگان در این رقابت ها به روابط عمومی فدراسیون گفت: ورود برای همه بازیکنان آزاد است. بر همین اساس هنوز تعداد نهایی نفرات شرکت کننده در هر یک از این مسابقات مشخص نیست.
وی تصریح کرد: ثبت نام بازیکنان برای حضور در رقابت های هر یک از اسلحه های سابر، فلوره و اپه در روز مسابقه انجام می شود و پس از آن تعداد دقیق شرکت کنندگان و چگونگی جدول رقابت های آنها مشخص خواهد شد.
فاریابی با تاکید بر اینکه گرامیداشت سی وپنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هدف اصلی از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ است، خاطرنشان کرد: البته ادامه روند آماده سازی بازیکنان برای اعزام هایی که در پیش دارند دیگر هدف ما از برگزاری این رقابت هاست. ضمن اینکه این مسابقات یکی از ملاک های فدراسیون برای انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در اردن هم خواهد بود.
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون شمشیربازی در مورد جایزه نقدی رقابت های جایزه بزرگ گفت: طبق روال همیشه برای نفرات اول، دوم و سوم این مسابقات در هر اسلحه به ترتیب 300، 200 و 100 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

۷ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.