در دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش کشور برگزار شد؛دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با افشارزاده

در دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش کشور برگزار شد؛دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با افشارزاده
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک روز گذشته با بهرام افشارزاده دبیرکل سابق این کمیته در دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این دیدار هاشمی ضمن تقدیر و تشکر از افشارزاده به پاس سال های سال خدمت به جامعه ورزش کشور  اظهار داشت: قطعا از تجربیات شما در امور جاری آتی نیز استفاده های لازم را خواهیم برد و امیدواریم ورزش کشور قدر عزیزانی همچون شما را بداند.
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه گفت:با توجه به رقابتهای پیش رو  همچون المپیک نوجوانان ،بازیهای آسیایی اینچئون و بازیهای ساحلی زمان زیادی نداریم وبه همین دلیل نخستین جلسه هیات اجرایی کمیته زمان زیادی طول کشید و امیدوارم ورزش کشور در سایه همدلی و آرامش و برنامه ریزی و تامین بودجه لازم بتواند سربلند از این رویدادها خارج شود و برای دستیابی به این اهداف از توان و پتانسیل تمامی ورزش کشور و تجربیات عزیزانی همچون شما و پیشکسوتان ورزش کشور استفاده خواهیم کرد چرا که پیشکسوتان ورزش کشور همیشه چراخ راه ما برای آینده بوده اند.
بهرام افشارزاده دبیر کل سابق کمیته ملی المپیک نیز ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای جدید هیات اجرایی گفت: طی یکسال آینده، بازی های المپیک زمستانی سوچی، بازی های غرب آسیا، بازی های المپیک نوجوانان نانجینگ و بازی های آسیایی اینچئون را  در پیش رو داریم. مقدمات لازم برای حضور هر چه بهتر در این مسابقات تا کنون فراهم شده، در امور جاری نیز شما را همراهی خواهم کرد.
افشارزاده در خصوص میزبانی کشورمان برای بازی های غرب آسیا تصریح کرد: تا کنون تدارکات لازم برای این دوره از بازی ها انجام شده و نمایندگان شورای المپیک آسیا از محل برگزاری مسابقات بازدید به عمل آورده اند،جلسات فنی مختلفی را با مسئولین ورزشی برگزار کردیم و امیداور هستیم این میزبانی به نحو مطلوب باشد و شاهد موفقیت ورزشکاران کشورمان در این دوره از بازی ها باشیم.

۷ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.