برای بازی های المپیک زمستانی 2018؛"پیونگ چانگ" کره جنوبی کمیته داوطلبی خود را تاسیس کرد

شهر "پیونگ چانگ" کره جنوبی اعلام کرد که یک کمیته را به منظور ترویج داوطلبی خود برای استقبال از بازی های المپیک زمستانی 2018 تاسیس کرده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در مراسم افتتاحیه این کمیته که در سئول برگزار شد ، "هان سونگ سو" نخست وزیر کره جنوبی تایید کرد که دولتش از هیچ تلاشی برای حمایت از داوطلبی "پیونگ چانگ" دریغ نخواهد کرد.
وی همچنین افزود که اطمینان دارد این شهر برای استقبال از بازی های المپیک زمستانی 2018 کاملا آماده است.
بر اساس این گزارش ؛ برای سومین بار است که شهر "پیونگ چانگ" که در 180 کیلومتری در شرق سئول واقع شده است برای برگزاری بازی های المپیک زمستانی  داوطلب شده است.
پیش از این نیز این شهر برای برگزاری دوره های 2010 و 2014 داوطلب شده بود اما به نتیجه ی لازم نرسید.
"پیونگ چانگ" کره جنوبی در ماه ژانویه گذشته داوطلبی خود را برای برگزاری بازی های المپیک زمستانی 2018 اعلام کرده و این داوطلبی در ماه آوریل رسما توسط کمیته المپیک کره جنوبی مورد تایید قرار گرفت .دو ماه بعد نیز، دولت کره جنوبی حمایت خود را برای داوطلبی این شهر اعلام کرد در حالیکه متعهد شد از این شهر حمایت کامل مالی خواهد کرد.
کمیته بین المللی المپیک در مجمع عمومی پیش بینی شده خود که در "دوربان" آفریقای جنوبی در ماه ژوئیه 2011 برگزار خواهد شد، شهر میزبان برای استقبال از بازی های المپیک زمستانی 2018 را اعلام خواهد کرد.

۲۵ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.