شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک: بانوان ما دارای شایستگی های بسیاری هستند

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک: بانوان ما دارای شایستگی های بسیاری هستند
مراسم افتتاح دوره تربیت مربی بدنساز ویژه بانوان ظهر امروز با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در این مراسم شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک طی سخنانی اظهار داشت: بسیار خرسند و خوشحال هستم که در مراسم افتتاح این دوره حضور یافتم . یکی از مهمترین رسالت های آکادمی ملی المپیک این است که سطح دانش و تجربه نیروی انسانی متخصص ورزش را ارتقاء بخشد. با سفرهایی که به کشورهای بزرگ و مهم دنیا داشته ام بدون شک می گویم که چنین مرکزی در کشورهای مهم دنیا با چنین موقعیتی وجود ندارد.
وی ادامه داد: این آکادمی به دودلیل قابل توجه است یکی سخت افزاری و امکاناتی که دارد و دوم نرم افزاری و اطلاعات و مدارک و اسنادی که در آن وجود دارد و نکته مهم دیگر این مجموعه اتصال آن و به رسمیت شناختن آن از سوی آکادمی بین المللی المپیک است.
دبیر کل کمیته ملی المپیک افزود: شما بانوان بایستی تمامی فکر و ذهن و انرژی خود را بگذارید و از این کلاس بهره برده و به دانش خود بیفزایید چرا که شما منتخب تعداد زیادی از افرادی هستید که متقاضی شرکت در این دوره بودند.
شاهرخ شهنازی با بیان این مطلب که بانوان ما دارای شایستگی های بسیاری هستند افزود: من معتقد هستم  که ما برای بارور کردن استعدادهای بانوان نتوانستیم امکانات لازم را در  اختیار آنان قرار دهیم.
وی همچنین ادامه داد : در همین انتخابات کمیته ملی المپیک از میان کاندیداهای نایب رییسی ، خانم شهریان  که سالها در ورزش تلاش کرده و مدارج مدیریتی را یکی یکی طی کرده اند بعنوان نایب رییس اول کمیته ملی المپیک انتخاب شدند و این برای کمیته ملی المپیک باعث افتخار است و قطعا این انتخاب از روی شایستگی و توانایی های شخصی خانم شهریان صورت گرفته است.
رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در پایان اظهار داشت : شما بانوان باید سطح علمی خود را ارتقاء دهید تا بتوانید در بهترین سطوح فعالیت کنید.
پیمان فخری مدیر مرکز سنجش آکادمی و مدیر این دوره نیز در ابتدای این مراسم در خصوص دوره های تربیت مربی بدنساز آکادمی گفت: تاکنون 15 دوره از این کلاسهای مربی بدنساز در آکادمی برگزار شده است. ما سعی می کنیم در این دوره داشته های شما را گردآوری کرده و از آن نتیجه گیری کنیم. حضور در این دوره به این معنی نیست که شما از یک فرد مبتدی به یک مربی با تجربه تبدیل شوید.
وی ادامه داد: ما یک جمع بندی نهایی از علم شما خواهیم داشت و شما می توانید از اساتید برجسته علم تمرین حال حاضر کشور در این کلاس بهره ببرید. به یقین می توان گفت اساتید این دوره چه از نظر علمی و چه تئوری از بهترین اساتیدی هستند که با تیم های ملی کار کرده و در ورزش قهرمانی بوه اند.
فخری با اشاره به آزمون پایان این دوره اظهار داشت: پس از این آزمون و براساس نمرات تئوری و عملی شما ، گواهی شرکتی به شرکت کنندگان اعطا می شود که در سه سطح عالی ، بسیار خوب و خوب طبقه بندی شده است. ما می توانیم این ادعا را بکنیم که کسانی که از آکادمی گواهی عالی دریافت م یکنند می توانند در بهترین رده های مربیگری فعالیت کنند.
شایان ذکر است این دوره از  تاریخ 6 لغایت 16 بهمن ماه با حضور 36 نفر از بانوان مربی و منتخب در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.
گفتنی است در مراسم افتتاح این دوره شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مهران سررشته معاون اجرایی آکادمی ملی المپیک، محمد رضا اویسی مدیر آموزش آکادمی و محمدرضا آقایی مدیر اداری و پشتیبانی آکادمی حضور داشتند.

۶ بهمن ۱۳۹۲ ۱۴:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.