چهار تیم ایرانی در لیست تیم های دوچرخه سواری کانتینتال 2014

چهار تیم ایرانی در لیست تیم های دوچرخه سواری کانتینتال 2014
چهار تیم کنتیننتال ایرانی پتروشیمی تبریز، آینده، پیشگامان یزد و شهرداری تبریز در لیست تیمهای UCI سال 2014 معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ در فصل جدید رقابتهای جاده UCI چهار تیم ایرانی پتروشیمی تبریز، آینده، پیشگامان یزد و شهرداری تبریز بعنوان نمایندگان ایران در جمع تیم های کانتیننتال 2014 قرار گرفتند. این در حالی است که در میان این 4 تیم تنها تیم های پتروشیمی تبریز و آینده سال گذشته نیز کانتیننتال بوده اند.

امسال نیز مانند سالهای گذشته تیم های قدرتمند آسیا در بخش جاده تیم های کانتیننتال زیادی به ثبت رسانده اند، بطوری که ژاپن با 9 تیم بیشترین تعداد تیم را به ثبت رسانده و پس از آن ایران و کره با 4 تیم و تیم های قزاقستان، فیلیپین و چین تایپه هریک با 2 تیم در رده های بعدی قرار دارند. کشور هایی نظیر مالزی، سنگاپور، امارات، و برونئی نیز هریک تنها یک تیم به ثبت رسانده اند.

گفتنی است : قزاقستان تنها کشور آسیایی است که مانند سالین گذشته یک تیم ( (ASTANA PRO TEAM را در رده پرو تیم های UCI به ثبت رسانده و خود را از سایر کشور های آسیایی متمایز کرده است. نکته قابل تامل دیگر آن است که برخلاف سال گذشته اثری از تیم های کانتیننتال چینی به چشم نمی خورد.

شایان ذکر است تیم پتروشیمی تبریز سال گذشته با اقتدار در رده نخست تیم های باشگاهی در مجموع تور های آسیایی قرار گرفت و تیم آینده در جایگاه سیزدهم ایستاد. تیم پیشگامان یزد نیز سال گذشته بعنوان تنها تیم ایرانی پیست در میان تیمهای UCI قرار داشت.

۶ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.