نوحی از عضویت سامبو در شورای المپیک آسیا خبر داد

نوحی از عضویت سامبو در شورای المپیک آسیا خبر داد
رئیس فدراسیون ورزش های رزمی از عضویت رشته سامبو در شورای المپیک آسیا خبر داد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی لمپیک و به نقل از سایت فدراسیون رزمی محمد نوحی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی از عضویت رشته سامبو در شورای المپیک آسیا خبر داد .

وی در ادامه تصریح کرد : انجمن سامبو ایران به مسوولیت عباسعلی اکبری در حال رشد و توسعه کمی و کیفی است با توجه به رویکرد جدیدی که با عضویت در شورای المپیک آسیا برای این رشته در سطح جهان بوجود آمده است تلاش بیشتری در راستای مدال آوری باید صورت گیرد .

وی تصریح کرد: فدراسیون ورزشهای رزمی انجمن و کمیته های مختلفی را تحت پوشش دارد و سامبو نیز یکی ار این رشته هاست که فدراسیون تلاش می کند تا ضمن ساختار  سازی داخلی در سطح بین المللی و جهانی به جایگاه ویژه برسند .

محمد نوحی در ادامه سی و دومین جلسه شورای المپیک آسیا که در مانیل فیلیپین برگزار شد این شورا سامبو را بعنوان یکی از فدراسیون های تحت پوشش با نام اتحادیه سامبو آسیا به رسمیت شناخت ، بر همین اساس طی نامه ای از سوی فدراسیون جهانی عنوان شده در تلاش هستند تا بازی های آسیایی 2014 ( اینجون کره جنوبی ) بتوانند حضور پیدا کنند .

وی تصریح کرد : در حال حاضر فدراسیون آسیایی و جهانی سامبو با یک کار گروهی از شورای المپیک آسیایی برای حضور در این رویداد در حال تامل و بررسی هستند.

گفتنی است عباسعلی اکبری نایب رئیس اتحادیه سامبو آسیا برای عضویت در شورای المپیک از مهرهای تاثیر گزار بوده است .
۵ بهمن ۱۳۹۲ ۱۳:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.