افشارزاده:کمک های بیشتری به ورزش معلولین و جانبازان اختصاص می دهیم

افشارزاده:کمک های بیشتری به ورزش معلولین و جانبازان اختصاص می دهیم
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: ورزشکاران جانباز و معلول برای کشور افتخارآفرینی های زیادی کردند و این کمیته برای کمک به توسعه ورزش این عزیزان آماده هر نوع همکاری است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"بهرام افشارزاده "، با ابراز خرسندی از موفقیت کاروان ورزشی رمضان در مسابقات آسیایی گفت: انتظار مدال آوری جوانان اعزامی به توکیو را داشتیم، اما کسب این تعداد مدال همه ما را شگفت زده کرد.
وی افزود: جوانان اعزامی کار برزگی کردند که برای جامعه ورزش ایران بسیار با اهمیت است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: این جوانان آینده ورزش معلولین ایران هستند و امیدوارم در مسابقات پیش رو از جمله رقابتهای آسیایی گوانگجو و پارالمپیک 2012 لندن شاهد شکوفایی هر چه بیشتر آنان باشم.
افشارزاده در خصوص حمایت های بیشتر از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: بودجه سال جاری آنان به میزان 2 میلیارد و 350 میلیون تومان تصویب شده و بنا داریم در زمانی که متمم بودجه سال جاری به مجلس پیشنهاد می شود کمک های بیشتری برای این ورزشکاران جذب کنیم.
تیم اعزامی به دومین دوره بازیهای جوانان پارالمپیک آسیایی که در پنج رشته این مسابقات شرکت کرد، موفق به کسب 69 مدال شامل 25 مدال طلا، 27 نشان نقره و 17مدال برنز(که از این تعداد10مدال طلا،4مدال نفره و4برنز به ورزشکاران کم بینا و نابینا  اختصاص دارد) و عنوان دومی این رقابتها شدند.

 

۲۵ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.