یام تبریک زارع پور اشکذری به رییس و دبیر کل جدید کمیته ملی المپیک

یام تبریک زارع پور اشکذری به رییس و دبیر کل جدید کمیته ملی المپیک
رییس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان با صدور پیامی انتخاب کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی را به عنوان رییس و دبیرکل جدید کمیته ملی المپیک به آنان تبریک گفت.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به دنقل از فدراسیون تنیس روی میز کشور؛ چهل و یکمین مجمع کمیته ملی المپیک روز دوشنبه برگزار شد که در جریان آن “کیومرث هاشمی” به عنوان رییس و “شاهرخ شهنازی” به عنوان دبیرکل جدید این کمیته انتخاب شدند.

به همین منظور “محمد زارع پور اشکذری” رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان این انتخاب را به رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک تبریک گفت.

در پیام زارع پوراشکذری آمده است:

 برادر گرامی جناب آقای کیومرث هاشمی

 رییس محترم کمیته ملی المپیک

 جامعه ورزش کشور باردیگر نشان داد در انتخاب افراد شایسته و کاربلد، دقت عمل مناسبی دارد و برای رسیدن به قله های افتخار از مدیران موفق حمایت می کند.

به نمایندگی از خانواده بزرگ تنیس روی میز ایران اسلامی، انتخاب شایسته جناب عالی را به سمت دبیرکل کمیته ملی المپیک که نشان از توانمندی‌ها و شایستگی‌های جناب عالی می‌باشد به شما و تمام جامعه ورزش تبریک عرض می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال، استفاده از تجربیات گذشته و تلاش وافر شما، با همدلی مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همیاری همه فدراسیون های ورزشی کشور شاهد آینده‌ای بهتر برای ورزش این مرز و بوم باشیم.

 همچنین متن پیام رییس فدراسیون به دبیرکل کمیته ملی المپیک بدین شرح است:

 برادر گرامی جناب آقای شاهرخ شهنازی

 دبیرکل محترم کمیته ملی المپیک

حسن انتخاب شما به عنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک نشانه اخلاق مداری و اعتماد جامعه ورزش کشور به مدیران مجرب و متعهد است.

 بسیار خرسندم که بازهم مدیری پر سابقه به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک انتخاب شد تا ورزش کشور که روزهای مهمی را پیش روی خود ببیند و با اطمینان خاطر به افتخار آفرینی بیاندیشد.

  برخورد لازم می بینم تا انتخاب شما که از چهره های بین المللی ورزش کشور محسوب می شوید را تبریک گفته و برای جنابعالی در اجرایی کردن برنامه هایتان آرزوی موفقیت داشته باشم.

محمد زارع پور اشکذری

 رییس فدراسیون

۵ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.