رضوانی انتخاب هاشمی و شهنازی را تبریک گفت

رضوانی انتخاب هاشمی و شهنازی را تبریک گفت
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تبریک انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان رئیس و شاهرخ شهنازی به عنوان دبیر کمیته ملی المپیک آرای مأخوذه مجمع انتخاباتی را نشانه استقلال جامعه ورزش کشور عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی در پیام های جداگانه ای انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان رئیس و شاهرخ شهنازی را به عنوان دبیر کمیته ملی المپیک تبریک گفت و برای هیات اجرایی آرزوی موفقیت کرد.
وی همچنین با ابراز خشنودی از انتصاب هوشمندانه و ورزشی بهرام افشار زاده به سمت مشاور روابط بین‌الملل وزارت ورزش و قدردانی از وزیر محترم ورزش افزود این انتصاب منشا خیر است و قطعا افشار زاده با بهره گیری از تجارب ارزنده خود فضای مثبتی ایجاد می کند.

متن پیام‌های تبریک به شرح زیر است:


استاد بزرگوار، جناب آقای کیومرث هاشمی
با احترام
انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک نشان بارز شایسته سالاری و تصمیم عقلایی جامعه ورزش کشور است. باور دارم ورزش قهرمانی کشور با سکان داری استاد فرهیخته ای چون شما قله های رفیع افتخار را فتح خواهد کرد. از طرف خانواده بزرگ شنا، شیرجه و واترپلوی ایران برای شما مدیر کارآزموده آرزوی توفیق دارم. امیدوارم در سایه امام عصر موفق و پیروز باشید.
محسن رضوانی

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو


برادر گرامی، جناب آقای شاهرخ شهنازی
با احترام
تاریخ ورزش ایران گواه خدمات شایسته جنابعالی به ورزش این آب و خاک بوده است. حسن انتخاب شما به عنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک نشانه اخلاق مداری و اعتماد جامعه ورزش کشور به مدیران مجرب و متعهد است. از سوی خانواده بزرگ شنا، شیرجه و واترپلوی کشور برای شما برادر بزرگوار آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد موفقیت روزافزون کمیته ملی المپیک باشیم.
محسن رضوانی
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو
۵ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.