تبریک دکتر داورزنی به اعضای منتخب کمیته ملی المپیک

تبریک دکتر داورزنی به اعضای منتخب کمیته ملی المپیک
رئیس فدراسیون والیبال در پیام هایی جداگانه انتخاب رئیس، نواب رئیس، دبیر کل، اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، پس از برگزاری چهل و یکمین مجمع عمومی (انتخابات) کمیته ملی المپیک دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در پیام هایی جداگانه انتخاب کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی را به عنوان رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک تبریک گفت که متن این پیام ها به شرح زیر است:
برادر عزیزم جناب آقای مهندس کیومرث هاشمی
باسلام
احتراما به نمایندگانی از طرف خانواده بزرگ والیبال ایران انتخاب جنابعالی را به عنوان ریاست کمیته ملی المپیک در چهل و یکمین مجمع عمومی (انتخابات)، تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم در سایه الطاف حضرت حق و ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) در راستای تحقق اهداف بلند مرتبه کمیته ملی المپیک و اعتلای ورزش ایران اسلامی موفق و پیروز باشید.
دکتر محمدرضا داورزنی
رئیس فدراسیون والیبال

بردار ارجمند جناب آقای مهندس شاهرخ شهنازی
با سلام
بدین وسیله از جانب خود و خانواده بزرگ والیبال انتخاب جناب عالی به سمت دبیرکل کمیته ملی المپیک را به شما و جامعه ورزش تبریک و تهنیت عرض می کنم.
از درگاه ایزد منان مزید توفیقات روز افزون در صحنه‌ خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ورزش کشور در راستای تحقق اهداف بلند مرتبه کمیته ملی المپیک را خواستارم.
دکتر محمدرضا داورزنی
رئیس فدراسیون والیبال
همچنین دکتر داورزنی در پیام هایی جداگانه انتخاب رباب شهریان به عنوان نایب رئیس اول، علیرضا دبیر به عنوان نایب رئیس دوم، محمد علی شجاعی به عنوان خزانه دار، محمدپولادگر، محمود مشحون، علی کفاشیان، رسول خادم ، محمد علیپور و فضل‌الله باقرزاده به عنوان هیات اجرایی کمیته ملی المپیک را تبریک گفت.

۵ بهمن ۱۳۹۲ ۱۰:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.