به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر؛رقابتهای دوومیدانی داخل سالن برگزار می شود

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر؛رقابتهای دوومیدانی داخل سالن برگزار می شود
رقابتهای دوومیدانی داخل سالن به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از صبح فردا به مدت دو روز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون دوومیدانی، این رقابتها در دو بخش زنان و مردان و با حضور دوومیدانی کاران برتر سراسر کشور، در دو نوبت صبح (زنان) و عصر(مردان) پیگیری خواهد شد.
در این مسابقات دوومیدانی کاران در مواد دوهای، 60 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 3000 متر  و60 متر با مانع و پرش های، ارتفاع، طول، سه گام و نیزه (ویژه آقایان) و همچنین در مواد پرتاب وزنه، هفتگانه(مختص آقایان)، پنجگانه(ویژه بانوان) و 4 در 400 با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. 
در رقابتهای داخل سالن دهه فجر، در بخش زنان پنج تیم ثامن الحجج، مقاومت، گلستان، سفیر فارس و منتخب استانها حضور خواهند داشت. تیم منتخب استانها ورزشکارن برتر سال 92 در مواد مختلف می باشند که از سوی فدراسیون جهت حضور در رقابتها دعوت شده اند. این تیم متشکل از الهه سیفی (خراسان رضوی)، حمیده اسماعیل نژاد ( خراسان رضوی ) ، شهلا محمودی ( قزوین)، شهناز جعفری ( قم)، حدیثه احمدی(اردبیل)، سمیه شمس (همدان)، ثنا دادرس(تهران)، هانیه ثمری (تهران)، آناهیتا سلطانی(البرز) و لیلا رجبی( تهران) می باشد.
در بخش آقایان نیز تا کنون 18 تیم، قم، کردستان، تهران، خوزستان، کرمانشاه، سمنان، آذربایجان غربی، لرستان، گلستان، بوشهر، همدان، قزوین، گیلان، اصفهان، زنجان، البرز، مازندران و فارس اعلام آمادگی کرده اند، که در قالب حدود 100 دوومیدانی کار با یکدیگر به رقابت خواهد پرداخت.
با توجه به اینکه تنها ماده دو 60 متر در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می شود، در مرحله نهایی دوهای 60 متر و 60 متر با مانع تنها هشت ورزشکار نخست از دور مقدماتی حضور خواهند داشت.
بر اساس اعلام کمیته فنی، ورزشکارانی که در این رقابتها رکورد های تصویب شده از سوی کمیته فنی را کسب کنند مجوز حضور در رقابتهای داخل سالن آسیا (بهمن ماه 92-چین) را خواهند داشت. رکوردهای تعیین شده از سوی کمیته فنی پیش از این از طریق سایت رسمی فدراسیون اعلام شد.
جالب توجه است به اینکه مسابقات داخل سالن سال 92 در قالب رقابتهای داخلی برگزار خواهد شد، کشور کویت طی نامه ای درخواست خود را جهت حضور سه تن از ورزشکارانش اعلام کرد، که با موفقیت فدراسیون دوومیدانی ایران روبرو شد. به این ترتیب در رقابتهای دهه فجر سال جاری سه نماینده از کشور کویت نیز حاضر خواهد بود.
قاسمعلی فیروزی به عنوان مسئول برگزاری و احمد تفرشی پور با سمت مدیر فنی در جریان رقابتهای داخل سالن دهه فجرحضور خواهند داشت.

۲ بهمن ۱۳۹۲ ۱۳:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.