برگزاری کنفرانس جهانی واترپلو در مکزیک

برگزاری کنفرانس جهانی واترپلو در مکزیک
فدراسیون جهانی شنا، شیرجه و واترپلو(فینا) در تاریخ هشتم اسفند ماه اقدام به برگزاری کنفرانس واترپلو جهانی می کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ فدراسیون جهانی ورزش های آبی (فینا) با همراهی فدراسیون شنا مکزیک در تاریخ ۲۷ و ۲۸ فوریه (هشت و ۹ اسفند) در شهر "کانکن" (مکزیک) کنفرانس واترپلو جهانی برگزار می کند.
طبق خبر ارائه شده توسط فدارسیون جهانی شنا، هدف از این کنفرانس هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون ایده های جدید در رابطه با واترپلو، چگونگی جذاب تر کردن و جهانی سازی هرچه بیشتر آن بین اهالی این رشته ورزشی است.
به همین منظور فینا در صدد است از ازخبرگان رشته های ورزشی تیمی و اهالی رسانه در لیگ هایی مثل NBA,NHL,MLB و همچنین ورزشکاران و مدیران مطرح واترپلو در سطح جهانی دعوت به عمل بیاورد تا در این کنفرانس شرکت کنند.
دکتر مگلیون رئیس فدراسیون جهانی ورزش های آبی (فینا) در صحبت هایی پیرامون این کنفرانس اظهار داشت: جهان ورزش روز به روز در حال تغییر است. ورزش این روزها به محل تجارت مملو از ستارگان و عملکردهای خیره کننده ی آن ها تبدیل شده است. فدراسیون جهانی ورزش های آبی نیز نباید از این قاعده مستثنی باشد.
به عقیده وی کنفرانس واترپلو جهانی آخرین گام برای تحقق جایگاه واقعی واترپلو در بین ورزش های تیمی است. رشته ای که با حضور از سال ۱۹۰۰ در المپیک پیشگام بسیاری از رشته های ورزشی است. استقبال از این رشته در تمامی قاره ها خود نشان دهنده ی این موضوع است که تبادل اطلاعات و ایده ها در این کنفرانس تا چه اندازه می تواند به بهبود این رشته ورزشی کمک شایانی کند.
همانند سایر کنفرانس های فینا، فدراسیون جهانی هماهنگی سفر، اسکان و وعده های غذایی یک نفر از هر فدراسیون ملی را برای حضور در کنفرانس واترپلو جهانی بر عهده می گیرد.

۲ بهمن ۱۳۹۲ ۱۲:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.