مدیر تیم ملی کریکت بانوان:با 14 بازیکن به رقابتهای آسیایی تایلند می رویم

مدیر تیم ملی کریکت بانوان:با 14 بازیکن به رقابتهای آسیایی تایلند می رویم
مدیر تیم ملی کریکت بانوان کشورمان اعلام کرد که تیم ملی کریکت بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند با 14 بازیکن گام به این رقابتهای مهم خواهد گذاشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک منیر حبیبی با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر 22 بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند و بزودی تعداد نفرات به 18 نفر می رسد ولی برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند فهرست نهایی تیم به 14 بازیکن خواهد رسید.
وی سطح آمادگی بازیکنان تیم ملی را مناسب خواند و تصریح کرد: میزان آمادگی بدنی و روحی بازیکنان در آستانه این رقابتهای مهم و حیاتی بسیار مناسب است و بازیکنان به دلیل حضور در رقابتهای لیگ و همچنین اردوهای تیم ملی شرایط فنی خوبی دارند و امیدوارم طی این 10 روز آینده به شرایط ایده آل نزدیک شوند.
حبیبی اذعان داشت: البته ما قبل از شرکت در مسابقات آسیایی یک اردوی 10 روزه هم در بانکوک و در یکی از مدارس کریکت این شهر برپا خواهیم کرد و در صدد هستیم با یکی از تیمهای باشگاهی تایلند یک مسابقه تدارکاتی برگزار کنیم تا بازیکنان با شرایط مسابقه آشنا شوند.
مدیر تیم ملی کریکت بانوان در خصوص حریفان تیم ایران در این رقابتها گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا 6 تیم برتر سید یک آسیا به ترتیب تیمهای تایلند، چین، هنگ کنگ، نپال، بوتان و ایران حضور دارند که تیم نخست این رقابتها جواز حضور در رقابتهای انتخابی قهرمانی جهان را کسب می کند و تیم آخر به سید 2 آسیا سقوط خواهد کرد و ما در تلاشیم تا بهترین رتبه را در این مسابقات بدست آوریم.
حبیبی در پایان در خصوص شرایط و امکانات کریکت در ایران اظهار داشت: کریکت در ایران با وجود کمبود امکانات و تجهیزات رشد بسیار بالایی داشته است ولی عمده ترین مشکل ما نداشتن یک زمین استاندارد و مجهز است که این مهم راه را برای رشد این ورزش در حال توسعه مختل خواهد کرد.
۱ بهمن ۱۳۹۲ ۱۵:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.