مظفر: انتخاب کریمی به عنوان 10 بازیکن برتر دنیا مهر تائیدی بر توانایی های فنی او بود

مظفر: انتخاب کریمی به عنوان 10 بازیکن برتر دنیا مهر تائیدی بر توانایی های فنی او بود
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره انتخاب فرشته کریمی به عنوان یکی از 10 بازیکن برتر فوتسال بانوان در دنیا به نکاتی اشاره کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، شهرزاد مظفر-سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: این موفقیت بزرگی برای فوتسال بانوان ایران است و معتقدم این امر ادامه روند موفقیت  تیم ملی فوتسال در سال گذشته است. انتخاب فرشته کریمی اتفاق بزرگی است که در ورزش فوتسال بانوان ایران برای اولین بار رخ داد.
وی افزود:  معمولا10  بازیکن برتر را از 4 تیمی که از گروه خود صعود می کنند انتخاب می کنند. ما در بازیهای جام جهانی کوچک اسپانیا با شکست اوکراین جایگاه پنجم جهان را کسب کردیم و  این امر باعث شد تا مسئولان نیم نگاهی نیز به دختران توانمند ایران داشته و  به این تیم اهمیت دهند.
مظفر ادامه داد: کریمی کاملا لیاقت این انتخاب را داشت و به او بابت قرار گرفتن در میان 10 بازیکن کاندیدای برتر دنیا تبریک می گویم. بازیکنانی که انتخاب شدند بی شک از بهترین های جهان هستند و انتخاب کریمی  مهر تائید به توانایی های فنی و اخلاقی اش بود که همطراز با بازیکنان برزیل، اسپانیا، روسیه و دیگر کشور ها شد.این افتخار  نه تنها برای کریمی بلکه برای تیم ملی فوتسال بانوان است و امیدوارم همچنان این روند موفقیت ادامه دار باشد.

۱ بهمن ۱۳۹۲ ۱۵:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.