کمیته ملی المپیک رئیس،نواب رئیس،دبیرکل،خزانه دار و اعضای هیات اجرایی خود را شناخت

کمیته ملی المپیک رئیس،نواب رئیس،دبیرکل،خزانه دار و اعضای هیات اجرایی خود را شناخت
چهل و یکمین مجمع عمومی(انتخاباتی)کمیته ملی المپیک بعد از ظهر دیروز در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک برگزار شد که طی آن رئیس،نواب رئیس،دبیر کل،خزانه دار و اعضای هیات اجرایی آن با رای اعضای مجمع انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مجمع با حضور دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان و تمامی اعضای مجمع برگزار شد که در ابتدا بهرام افشارزاده دبیر کل سابق و مهدی کرباسیان خزانه دار سابق کمیته ملی المپیک به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده کمیته در گذشته پرداختند و سپس کار انتخابات آغاز شد.
پس از انجام رای گیری، کیومرث هاشمی به عنوان رییس کمیته ملی المپیک انتخاب شد، شاهرخ شهنازی دبیر کل شد، رباب شهریان و علیرضا دبیر سمتهای نواب رئیس اول و دوم را از آن خود کردند، محمدعلی شجاعی خزانه‌دار شد و محمدرضا پولادگر، محمود مشحون، علی کفاشیان، رسول خادم، محمد علیپور و فضل‌الله باقرزاده به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب شدند.
در ابتدای مجمع انتخابی رای گیری برای ریاست کمیته انجام شد که کیومرث هاشمی با کسب 42 رای سکاندار ریاست کمیته ملی المپیک شد. مهدی قدمی 9 رای و محمد جعفر کامبوزیا نیز 7 رای به دست آوردند. دو رای نیز باطل بود.
برای پست ریاست 10 نفر اعلام کاندیداتوری کرده بودند که پیش از آغاز رای‌گیری  7 نفر(محمد علی‌آبادی، محمدرضا داورزنی، محمود خسروی‌وفا، فضل‌الله باقر‌زاده، علی مرادی، مهدی کرباسیان و مهرزاد حمیدی) کناره‌گیری کردند.
سپس رای گیری برای دبیر کلی کمیته صورت گرفت که از بین علی مرادی،شاهرخ شهنازی و محمد رضا داورزنی ،شهنازی و داور زنی به دور دوم راه یافتند که در نهایت مهندس شاهرخ شهنازی عضو هیات اجرایی و رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با 34 رای ماخوذه توانست به عنوان دبیر کلی کمیته ملی المپیک دست یابد. داور زنی 26 رای آورد.
در ادامه رای گیری تعیین نواب رئیسان برگزار شد که در دور دوم این انتخابات، رباب شهریان با 39 رای به عنوان نایب رئیس اول و علیرضا دبیربا 31 رای به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.
در دور اول رای گیری نایب رییسی، علیرضا دبیر 24 رای، رباب شهریان، مهدی قدمی و محمود خسروی وفا 16 رای، مهرزاد حمیدی 12 رای، پورکاظمی 10 رای،‌ مهدی علی‌نژاد 9 رای، باران چشمه 8 رای، سید مهدی هاشمی و فریده هادوی هر کدام 3 رای کسب کردند.
در رای گیری خزانه داری کمیته پولادگر، خادم، شهنازی، کرباسیان و دبیر از حضور در انتخابات پست خزانه‌داری انصراف دادند تا رستگار، زارع‌پور، شجاعی و کامبوزیا شانس خود را برای کسب کرسی خزانه‌داری امتحان کنند.
در دور اول این انتخابات شجاعی با 29 رای بیشترین رای را کسب کرد اما زارع‌پور و رستگار هر دو با 10 رای با هم مساوی شدند. کامبوزیا نیز 7 رای را به خود اختصاص داد. در انتخابات این پست دو رای باطل شد. سپس برای تعیین فردی که به همراه شجاعی به دور دوم برود، قرعه کشی انجام شد که نام رستگار بیرون آمد تا به همراه شجاعی به دور دوم برود. اما قبل از انجام دور دوم، رستگار اعلام کرد که به نفع شجاعی کنار می‌رود تا دیگر انتخابات دور دوم برگزار نشود و شجاعی عهده‌دار سمت خزانه‌داری شود.
آخرین رای گیری مربوط به انتخابات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بود که با کشیده شدن انتخابات به دور دوم ترکیب 6 نفره این هیات تکمیل شد.
در رای گیری هیات اجرایی محمدپولادگر و محمود مشحون در دور اول انتخابات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک رای آوردند، دور دوم انتخابات برای تعیین چهار رییس فدراسیون دیگر برای حضور در هیات اجرایی برگزار شد که علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و فضل‌الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی با کسب آرای لازم، به عضویت هیات اجرایی کمیته ملی المپیک درآمدند.
محمود مشحون و محمدرضا پولادگر با 32 رای (در دور اول) و علی کفاشیان 38 رای، فضل الله باقرزاده 30 رای، محمد علیپور 28 رای و رسول خادم 27 رای (دور دوم) به دست آوردند.

۱ بهمن ۱۳۹۲ ۱۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.