مسابقات گلبال قهرمانی جهان 2016 – فنلاند ؛ سرمربی تیم ملی گلبال مردان: برنامه اردوها اعلام شد

مسابقات گلبال قهرمانی جهان 2016 – فنلاند ؛ سرمربی تیم ملی گلبال مردان: برنامه اردوها اعلام شد
محمد بیدگلی سر مربی تیم گلبال آقایان در خصوص برنامه‌های تیم ملی گلبال برای مسابقات جهانی فنلاند 2014در سال آینده گفت: ما برنامه خود را برای مسابقات جهانی فنلاند و مسابقات پاراآسیایی کره جنوب از قبل تهیه و به فدراسیون ابلاغ کرده ایم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون نابینایان کم بینایان ،وی ادامه داد: با توجه به اینکه سطح بازی ها در مسابقات جهانی بسیار بالاتر از مسابقات آسیایی است بنابر این ما از فدراسیون درخواست داریم شرایط برگزاری اردوها بهتر شود و اردوها طبق برنامه برگزار گردد.
وی افزود: بهترین تیم ها و بهترین بازیکنان در مسابقات جهانی شرکت می کنند بنابراین ما باید اردو‌ها و بازیهای تدارکاتی منظم و بیشتری برگزار کنیم برای اعزام به این مسابقات 7 مرحله اردو در نظر گرفتیم و حتما باید با دیدار‌های تدارکاتی برون مرزی آمادگی تیم را برای مسابقات جهانی فنلاند بالا ببریم.
وی در ادامه در خصوص زمان برگزاری و نفرات حاضر در اولین اردو گفت: زمان برگزاری اولین مرحله اردو اواخر بهمن است و نفرات حاضر در این اردو را ازبهترین و آماده ترین ورزشکاران در دور رفت مسابقات باشگاهی دسته جات مختلف انتخاب خواهیم کرد.
محمد بیدگلی سر مربی تیم گلبال مردان در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه به سه تیم اول بازیهای جهانی سهمیه مسابقات پاراالمپیک داده میشود بنابراین ما باید از همین حالا برنامه ریزی دقیقی برای هر چه بهتر ظاهر شدن در دیدار‌های جهانی را انجام دهیم تا با همت بازیکنان و لطف پروردگارسهمیه مسابقات پاراالمپیک را نیز دریافت کنیم.
گفتنی است: تیم گلبال آقایان با کسب مقام قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سهمیه بازیهای جهانی فنلاند را از آن خود کرده است و سال آینده باید در این مسابقات حضور پیدا کند.

۲۸ دی ۱۳۹۲ ۱۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.