برگزاری کلاسهای آموزش مربیگری درجه c آسیایی – رشته تفنگ بادی

برگزاری کلاسهای آموزش مربیگری درجه c آسیایی – رشته تفنگ بادی
کلاس مربیگری آسیایی با حضور مدرس بین المللی در تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، اولین دوره از کلاسهای آموزش مربیگری درجه c آسیایی- رشته تفنگ بادی با تدریس آقای “لازلو سوچک” در آکادمی تیراندازی آسیا مستقر در فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران از روز ۲۲ دی ماه ۱۳۹۲ آغاز شد.

آقای دکتر جمشید آیریا، مسئول برگزاری این دوره در خصوص برگزاری، کیفیت و چگونگی کلاسها به گفت : هدف این دوره بالا بردن سطح دانش علمی مربیان و افزایش آگاهی و توان علمی-عملی در مدیریت این رشته ورزشی می  باشد. همچنین مربیان اصول اولیه ضروری این رشته را می آموزند.
 افرادی که در این کلاسها شرکت کرده اند از تجربیات زیادی در این زمینه برخوردار هستند، در برخی موارد با ۳۰ سال فعالیت در عرصه تیراندازی وارد این دوره شده اند.
 آقای “لازلو سوچک” مدرس آکادمی تیراندازی آسیا با معرفی فدراسیون و تأیید کنفدراسیون تیراندازی آسیا مباحث مختلف دوره را بر عهده دارد که با نظارت (آقای رازی احمد خان) نماینده کنفدراسیون آسیا مدرک آسیایی این دوره را تأیید و به مربیانی که موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی شوند، اهدا خواهد نمود.
لازم به ذکر است تعداد شرکت کنندگان در این دوره پس از بررسی مدارک ارسالی از سوی ایشان (مربیگری درجه ا وd ) بین المللی به ۳۵ نفر رسیده است.

گفتنی است این دوره در تاریخ بیست و هشتم دی ماه با آزمون کتبی و عملی با اهدای مدرک آسیایی به پایان می رسد.

۲۵ دی ۱۳۹۲ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.