اعلام رنکینگ برترین های زیر 14 سال آسیا با درخشش تنیسورهای ایرانی: صبا نجفی همچنان در صدر/ ادب جو با ۶ پله صعود در جایگاه دوم ایستاد

اعلام رنکینگ برترین های زیر 14 سال آسیا با درخشش تنیسورهای ایرانی: صبا نجفی همچنان در صدر/ ادب جو با ۶ پله صعود در جایگاه دوم ایستاد
از سوی فدراسیون تنیس آسیا رنکینگ برترین ها تا پایان سال ۲۰۱۳ اعلام شد که در این رده بندی تنیسورهای کشورمان عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون : رنکینگ برترین های تنیس زیر ۱۴ سال قاره کهن از سوی فدراسیون تنیس آسیا اعلام شد که در این بین صبا نجفی همچنان در صدر برترین ها ایستاد و امیر محمد ادب جو نیز به دلیل عملکرد قابل قبول در رقابت های آسیایی با ۶ پله صعود جایگاه دوم را از آن خود کرد.
در این رده بندی و در بخش پسران لیام آلبرتو از فیلیپین ، امیر محمد ادب جو از ایران و پانتینو آدور کراج از فیلیپین و در بخش دختران صبا نجفی از ایران، کارو ناراتینه آدیا از هنگ کنگ و پارک جوهای از کره جنوبی در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
یاد آور می شود: در حالی تنیسورهای کشورمان این موفقیت را بدست آوردند که ۶۰۰ تنیسور در ۲ بخش پسران و دختران صاحب رنکینگ هستند.

۲۳ دی ۱۳۹۲ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.