جهت حضور در مسابقات بین المللی هلند؛شانزده فوتبالیست جانباز و معلول به اردوی آمادگی دعوت شدند


مسوول انجمن تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین کشورمان گفت: شانزده فوتبالیست منتخب به سومین اردوی آمادگی دعوت شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛امین اله مانی با اشاره به این مطلب افزود: این اردوی آمادگی از 31 شهریور ماه به منظور شرکت در مسابقات‌ مقدماتی جام جهانی هلند به مدت 9 روز در زمین چمن دانشگاه علم‌ و صنعت تهران برگزار  خواهد شد.
وی درخصوص نفرات دعوت شده خاطرنشان کرد: پس از انجام تمرینات 21 ورزشکار در دومین اردوی آمادگی در نهایت 16 فوتبالیست برگزیده جهت ادامه تمریناتشان به این اردو دعوت شدند.
وی ادامه داد : تیم ملی فوتبال جانبازان و معلولین کشورمان 28 مهر ماه به هلند اعزام می شود تا با رویارویی با حریفان خود جواز حضور در مسابقات جهانی را بدست آورد.
وی در پایان یادآور شد: در این رقابتهای تیم های روسیه و هلند از رقیبان سرسخت تیم کشورمان محسوب می شود که امیدوارم بتوانیم با آمادگی خوبی در مقابل آنها ظاهر شویم.
وی در پایان تصریح کرد: تا زمان اعزام به مسابقات جهانی هلند دو اردوی آمادگی دیگر برپا خواهیم کرد و سعی می شود تا نقاط ضعف تورنمنت های گذشته برای ملی پوشان مشخص شود تا با بکارگیری آنالیز و تکنیکهای جدید بتوانیم نقاط ضعف آنها را برطرف نمائیم.

 

۲۴ شهریور ۱۳۸۸ ۱۴:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.