خوش خبر: دیدار تدارکاتی با روسیه و بلغارستان حتمی است

خوش خبر: دیدار تدارکاتی با روسیه و بلغارستان حتمی است
سرپرست تیم ملی والیبال برنامه های این تیم برای سه رویداد مهم سال آینده شامل لیگ جهانی، قهرمانی مردان جهان و بازی های آسیایی کره را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته  ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر با اعلام اینکه نخستین اردوی تیم ملی والیبال از 12 اسفندماه آغاز می شود، در باره موضوعاتی همچون حضور سیچلو در ترکیب کادر فنی، تعداد تیم های ملی سال آینده والیبال ایران، بازی های تدارکاتی تیم ملی و دیگر مسایل تیم ملی گفت وگوی مبسوطی با روابط عمومی فدراسیون داشت که به قرار زیر است:
خوش خبر در باره حضور خوان سیچلو در کادر فنی تیم ملی والیبال گفت: ولاسکو به توانایی سیچلو اعتقاد خاصی دارد و در همراهی او با تیم ملی شکی نیست. تنها باید برای حضور او در کادر فنی منتظر پایان مسابقات باشگاهی ایتالیا باشیم. احتمالا اواسط اردیبهشت ماه سال 93 سیچلو نیز به جمع ملی پوشان والیبال ایران می پیوندد.
وی ضمن قدردانی از مربیان ایرانی تیم ملی والیبال در بازی های جام بین قاره ها گفت: در مسابقات ژاپن سیچلو تیم ملی والیبال را همراهی نکرد. اما ولاسکو معتقد است اهمیت لیگ جهانی به مراتب بیشتر از جام بین قاره ها است و نباید هیچ ریسکی کرد. به همین دلیل حضور خوان سیچلو در ترکیب تیم ملی والیبال حتمی است.
سرپرست تیم ملی والیبال از تشکیل دوباره تیم های ملی والیبال الف و ب کشورمان در ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: نخستین مرحله اردوی تیم ملی از 12 اسفند به مدت 15 روز برگزار خواهد شد و دومین مرحله تمرینات آماده سازی بعد از تعطیلات نوروزی با دعوت از تمامی بازیکنان آغاز می شود که دعوت شدگان برای حضور در دو تیم ملی الف و ب با یکدیگر رفابت خواهند داشت.
وی با اشاره به برنامه های آماده سازی ولاسکو برای تیم های ملی الف و ب کشورمان گفت: علاوه بر لیگ جهانی والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در لهستان و بازی های آسیایی کره جنوبی از دیگر میادین مهم والیبال ایران در سال آینده است. هنوز مشخص نیست که در کدام یک از این رقابت ها کدام تیم ایران (ملی الف یا ب) شرکت می کند.
خوش خبر تاکید کرد: بهرحال باید تیم های ملی والیبال ایران آمادگی کامل داشته باشند که در این میادین از اعتبار این رشته ورزشی به خوبی دفاع کنند.
سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه به قطعی شدن بازی تدارکاتی تیم ملی والیبال کشورمان با تیم های روسیه و بلغارستان اشاره کرد و گفت: این دیدارها برای آمادگی حضور در لیگ جهانی حتما برگزار می شود اما هنوز مشخص نشده است که تیم ملی ایران به این کشورها می رود و یا آنان به تهران سفر خواهند کرد.
وی به دعوت تیم ملی والیبال اتریش از ایران اشاره کرد و گفت: فدراسیون والیبال زمانی را برای برگزاری این دیدار به طرف اتریشی پیشنهاد داد که با مسابقات تیم ملی والیبال اتریش همزمان بود و فعلا بازی تدارکاتی با این کشور کنسل شده است.
خوش خبر به تاکید ولاسکو برای برگزاری بازی های تدارکاتی و دوستانه اشاره کرد و گفت: برگزاری بازی های تدارکاتی برای سرمربی تیم ملی والیبال ایران اهمیت زیادی دارد. کشورهای دیگری نیز برای بازی تدارکاتی با ایران تماس های تلفنی داشتند و منتظر مکاتبه رسمی آنان و اعلام زمان پیشنهادی هستیم تا انشاالله تیم ملی والیبال در بهترین شرایط ممکن در لیگ جهانی سال 2014 حاضر شود.
سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ملی پوشان والیبال کشورمان مراقب باشند زیرا عملکرد آنان از نظر فنی، اخلاقی و موضوعات حرفه ای والیبال زیر نظر خولیو ولاسکو است.
امیر خوش خبر، افزود: فیلم تمامی بازی های لیگ برتر والیبال از ابتدا فصل تا پایان هفته دوم دور برگشت برای خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی ارسال شده است و وی نیز تمامی این بازی ها را با دقت می بیند.
وی با بیان اینکه برخی سئوالات مطرح شده از سوی ولاسکو در مورد بازی ها نشان می دهد او تمام بازی ها را با دقت رصد می کند، گفت: ملی پوشان تیم ملی و بازیکنانی که خودشان احتمال می دهند سال آینده در فهرست دعوت شدگان به تیم ملی خواهند بود، دقت کنند زیرا ولاسکو اهمیت زیادی به بحث های اخلاقی و فنی می دهد به معتقد است که یک ملی پوش باید به صورت جدی و حرفه ای والیبال را دنبال کند.
سرپرست تیم ملی والیبال در باره زمان دعوت بازیکنان به تیم ملی در سال جاری نیز با یاد آوری اینکه نخستین مرحله اردوی تیم ملی والیبال اوایل اسفندماه بعد از پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر آغاز می شود، گفت: در این مرحله بازیکنان برگزیده از چهار تیم صعود نکرده به مرحله پلی آف به تیم ملی دعوت می شوند تا فرصتی برای نشان دادن توانایی های خود را اردوی تیم ملی والیبال داشته باشند.
۲۲ دی ۱۳۹۲ ۱۳:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.