هفتمین دوره تورنمنت بین المللی هندبال مردان-قطر ؛ رقابت ها از دوشنبه آغاز می شود

هفتمین دوره تورنمنت بین المللی هندبال مردان-قطر ؛ رقابت ها از دوشنبه آغاز می شود
از روز دوشنبه 23 دی ماه جاری و با حضور چهار تیم ایران ،قطر، بحرین و امارات متحده عربی ، شهر دوحه قطر میزبان هفتمین دوره تورنمنت بین المللی هندبال مردان این کشور است .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون : در روز نخست و از ساعت 17 به وقت ایران تیمهای ملی بحرین (میزبان شانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا که بهمن ماه در این کشور برگزار خواهد شد) و ایران به دیدار هم خواهندرفت . در دیگر دیدار این روز قطر و امارات رودرروی هم قرار می گیرند. روز سه شنبه 24 دی ماه مردان هندبالیست کشورمان به دیدار تیم ملی قطر می روند و در نهایت چهارشنبه 25 این ماه ایران می بایست به مصاف امارات متحده عربی برود.
شایان ذکراست : پس از پایان این تورنمنت تیم ملی کشورمان در منامه و در چهار چوب دیداری دوستانه پذیرای ژاپن خواهد بود. شانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی جام ملتهای آسیا و انتخابی قهرمانی 2015 جهان با شرکت 12 تیم در دوگروه 6 تیمی به میزبانی منامه بحرین از روز پنجم بهمن ماه 1392 در این کشورآغازخواهد شدکه تیم ما به همراه کره جنوبی ، ازبکستان ، چین ، بحرین و عربستان در گروه نخست قرار دارد.

۲۱ دی ۱۳۹۲ ۰۹:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.